pondělí 5. května 2014

56) Yuki's diary - Historical trip to Prague

Krásný pondělní podvečer ^__^
Dnešek byl z části odpočinkovým dnem. Místo normálního vyučování jsme se vydaly obě třídy, 2K - tam jsem já XD a 2Z na dějepisnou exkurzi do Prahy. Jsem za takové exkurze vděčná, protože s rodiči ani sama se takhle sama nepodívám.

Hi my lovely readers! Today I was in Prague. It was really interesting. I love historical places, but I can't see anything because my parents doesn't like it and I have no money to go there on my own. I'm glad that I was there. The St. Vít cathedral was so amazing. Then we had a rest and I went to OC Palladium. There were a Paul sweets shop with my lovely candy - macarons, really big macarons. I bought a chocolate one. This macaron was little bit expensive for me, but so good *__* Now I know where are a yummy macarons <3 My friend, JAm, was with us for a moment. It was nice to see her again ^^ Thank you, JAm <3
I have a lot of photos from this trip ^__^





Okolo půl desáté ráno jsme se vydali rychlíkem z Děčína do Prahy. Měla jsem obavy, že pojedu sama, vzhledem ke své pozici v třídním kolektivu. Sama jsem nebyla. Přidala jsem se ke 3 spolužačkám. Jsem moc ráda, že mě vzaly mezi sebe ^__^ Cesta tam byla velmi příjemná. Zasmály jsme se spoustě věcem a povídaly si, jak se v McDonald's "přežereme" k prasknutí.
Upřímně jsem se moc těšila do Svatovítské katedrály. 
Po příjezdu do Prahy si pí. učitelka vybrala Darinu(spolužačka) a mě, abychom jí šly pomoct s drobnými na jízdenky. Vše proběhlo v pořádku a my mohly nastoupit na tramvaj ->směr Pražský hrad. 
Střídání stráží jsem si neužila, neb jsem neviděla nic. Odstrčila mě cizojazyčně mluvící maminka s dítětem. 
V katedrále už to byla jiná. Mám spoustu fotek :3
Paní průvodkyně byla příjemná, za to paní učitelka byla pěkně naštvaná na část naší delegace. Vesele si štěbetali při výkladu, který nebyl právě vůbec dlouhý ani nudný. Moc jsem toho neslyšela kvůli hluku z jedné rekonstruované části. Bylo ovšem velice zajímavé a zvláštní být pár metrů od ostatků jednoho z nejvýznamnějších panovníků Česka, Karla IV. nebo třeba Václava. Z úcty k jejich duším jsem si sarkofágy v kryptě nefotila, i když se smělo. Přišlo mi to takové divné :/ ale ostatní za focení nijak neodsuzuji, je to jejich věc, zda jim to je či není příjemné.
Po katedrále následoval Vladislavský sál a Zlatá ulička. Tam, krom obchodu s loutkami a řemesly, nebylo celkem nic historicky zajímavého (v části, kterou jsme navštívili)
Pak jsme přes Karlův most pokračovali na Staroměstské náměstí, kde jsme měli dostat vytoužený rozchod. Učitelky se rozhodovaly, zda ho vůbec dát, za tu estrádu, co někteří předváděli, ale pustily nás, aby to neodnesli i ti slušní. No jo no, parta 35holek...
Za Karlovým mostem na mě čekala JAm :3 Byla jsem ráda, že se k nám připojila. Nejen, že nám ukázala kudy kam a nakreslila plánek, aby jsme se neztratily, při cestě na náměstí jsem se dozvěděla spoustu zajímavých věcí z historie a řemesel. Je vidět, že Prahu dobře zná. Škoda, že nemohla zůstat déle :( I tak jsem moc moc ráda za její společnost.
V McDonald'S jsme nakonec vážně skončili, neboť byl na každém rohu a nedalo nám to, ALE zlákaly mě makronky. I přes cenu 69,- za jednu VELKOU, jsem si ji kupila. Po prvním kousnutí mi prolétla hlavou myšlenka, proč jsem si sakryš nekoupila druhou?!?! Byla výtečná!
A tady je spam fotek z dneška XD


































5 komentářů:

  1. Tolik lidí jsem v Katedrále snad nikdy neviděla! A to jsem tam byla už tolikrát >_<, jsem ráda že sis Prahu užila:), je náderná ^^.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu je :) Někdy si vážně musím udělat výlet, bez srazů nebo nějakých akcí jen čistě do Prahy. Neviděla jsem toho spoustu, protože nebyl čas :/

      Vymazat
    2. Tak někdy přijeď a uděláme si výlet po pražských památkách a tak, hlavně až bude hezky ^__^!

      Vymazat
  2. Je fajn, že se pořád najde někdo, koho zajímá i svět okolo, ne jen on sám! (Mimochodem... Není to náhodou makronka? Makarónka... To zní jako nějaká těstovina :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tam makaronka? Tak to je překlep :D Je to samozřejmě česky makronka XD Makaron je skutečně těstovina a moc mi teda nechutná XD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥