středa 14. května 2014

58) Yuki's Diary - Den proti rakovině

Dobrý den mí nejmilejší čtenáři :3
Dnes se v celém Česku konal tzv. Kytičkový den. Ve městech jste mohli vidět lidi ve žlutých tričkách prodávajících kytičky. I já jsem se tohoto dne účastnila.
Ráno jsme se sešli ve škole a dostali od pí. učitelky nějaké pokyny, kytičky a vak na drobné. Bonusem bylo žluté tričko, které si pak můžeme nechat. Vzala jsem si radši větší, abych ho přetáhla přes kabát. Venku byla zima >__<
Ráno to celkem šlo. Kytičky mizely rychle a lidi byli milí, odchytávali si nás i sami. Odpoledne to bylo horší. Zlatka a já jsme byly snad jediná dvojice, co prošla celý Děčín a pěšky. Taky jsme byly poslední. Ke konci už většina lidí kytičku měla a jiní byli nepříjemní. Jeden starší pán nám dokonce vynadal ať neotravujeme. Bylo to celkem neslušné a docela mi to bylo i líto. Upřímně, nešlo mi o to, abych to všechno prodala a šla co nejrychleji domů. To bych si mohla stoupnout k Tescu a čumákovat tam, jako to dělali ostatní. Měli to rychle prodané, ale celkem bez námahy. 
Po 5 hodinách chůze bez sezení a jídla jsme všech 100 kytiček prodaly. Zákon schválnosti. Mám poslední 2 a lidi zamnou běží a běží a volají, že chtějí, ale ono už se na ně nedostane. Když nám zbývalo 23, všichni nás se Zlatkou odbývali. My se vždy jen zeptaly, zda můžeme nabídnout a když ne, poděkovaly jsme a šly dál. Málokdo z těch, co odmítli, s námi jednali příjemně. Vážně je to smutné. Když s Vámi přeci člověk jedná slušně a mile, taky jste slušní, ne? Alespoň by to tak mělo být... Pak se bojíte kohokoliv oslovit, aby vás sprostě neodbyl.
Z kytičkového dne mám bolavé nohy a naprosto úžasný pocit, že jsme vybrali hodně peněz na léčbu rakoviny :) I paní učitelka měla radost, že jsme prodaly všechno. Vůbec mi nevadí, že jsem byla poslední, jen mě pak nebude bavit poslouchat výsměch ostatních, jak jsem musela někde dlouho trčet. Ono se na tom ukáže, kdo má dobré srdce a kdo se chtěl jenom ulít z vyučování :(

Teď dvě zprávy nakonec. Nejdřív ta dobrá ^__^
SUGARY CARNIVAL DORAZILY!!!! Ano, opravdu je pošťák donesl k Etsu, viděla ten červený balíček s puntíky, ALE!
Teď ta špatná -> ČP neví co si říct za jejich služby a DPH, tudíž jsme platily asi o 200 víc, než se předpokládalo. 500- u sebe Etsu neměla, a tak si pošťák balíček odnesl :(
O víkendu už bych JSK mohla mít *__* A to znamená video box opening! 

Ahoj u dalšího článku ^__^

4 komentáře:

  1. Jsi moc rozkošná. :)
    Blahopřeji k šatičkám!

    OdpovědětVymazat
  2. To víš...když se člověk cítí provinile (a nedat dvacku na tohle je dobrej důvod k provinilosti), tak se mnohdy mile nechová.....jinak...jupíííí, konečně barva stužky, která mi poprvé za ty roky ladila s oblečením :D Já taky musela slečny dobíhat a málem je lovit.....jenže ony kecaly a vůbec si lidí, co kytičku chtěli, nevšímaly.....prostě hlavně, že se ulily ze školy :/ Zdravím :) Wel

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥