středa 21. května 2014

The Time Machine (Yuki version)

Hezký den přeji ^^ První prototyp The Time Machine JSK je hotový. Konečně mám něco steampunkového :3 Moc jsem po tom toužila. Tyhle JSK byly zkušební před JSK, které budou v budoucí kolekci. Začnu již příští měsíc!


Jelikož jsem zase začala víc chodit do práce, přibudou nějaké penízky a ty hodlám utratit za kvalitnější látku, ze které ušiji 1. JSK do kolekce. Bavlna, ze které jsou mé šaty, je lehounká, hrubá a má sklony ke žmolkatění. Z takové látky bych si šaty pro někoho jiného, než pro mě, nedovolila šít. Ráda bych si pro látky zajela přímo do flextexu, abych si je mohla ošmatat. Docela se bojím přes internet, protože nevím, co mi nakonec přijde O___O Uvedu na pravou míru, jak to s kolekcí bude. Nevydám ji najednou, postupně budu vydávat jednotlivé kousky, které do té kolekce spadají ^__^ Jako první rozhodně ušiji původní verzi The Time Machine. Potisk bude takový, jako na návrhu.
Teď k mým JSK. Materiál jsem kupovala postupně, střádala ho pár měsíců a nakonec, když jsem to počítala, mě jen materiál vyšel na něco okolo 700kč (a to ta látka nebyla kvalitní, jen obyčejná bavlna)
Spodní obvod je 3m, vrchní část má podšívku a kraje jsou vyztužené a "slepené" oboustraně zažehlovacím vlizelínem(1vrstva mezi podšívkou a látkou). Vzadu je šněrování a žabičkování, z boku je zapínání na zip. Mašlička vepředu je odnímatelná. 
Původně jsem tam kanýr nechtěla, měla tam být černá širší kraječka, ale šaty mi byly příliš krátké. S kanýrem se mi líbí víc, než kdyby tam byla krajka, co myslíte??
Šatečky mám sice hotové, ale jeden malý detail tam přeci jen chybí. Jsou to zlaté kontury kolem ozubených koleček. Navrhla mi to JAm a je to skvělý nápad. Hezky to zvýrazní potisk. Snad se mi to povede. Budu je dělat bůh ví kdy, takže proto už dávám šaty jako hotové.
Moc bych chtěla jako doplněk do vlasů gogglesky(svářečské brýle) Když už se mi někde líbí, stojí přes 1000,- Koupím si tedy obyčejné za 100kč a upravím je k obrazu svému :3 Bude to super steampunk čelenka!


Zkouška objemu sukně 

Nemám kružítko - aneb jak využít kuchyňské nádobí na šablony

vnitřek dělán od ruky, tak je možné, že střed není ve středu :D

špendlíme a zkoušíme!
Dodělala jsem vršek s podšívkou, zbývá nazdobit

to černé dole čouhající je podčívka

Opět špendlící zkouška

domalovávání koleček, paradoxně - tohle jediné jsem zprznila...

nazdobený vršek, té krajce nešlo odolat!!

Ten moment, když zjistím, že mi jsou šaty skoro do půlky stehen...

Panna je tlustší než já a nemá prsa

na mě zkrátka vypadají jinak



Na panně nádherně vynikne šněrování. Já ho mám na doraz!!
Ta panna by měla zhubnout hlavně v pase!


Jakpak se Vám líbím? :3

Do šicího stroje mi večer vlezl šotek!
Šiju dlouhý steh na řasení a látka se mi začala sama řasit!!
Ušetřilo mi to plno práce :3

Detail krajky

9 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ten vrch (od pasu nahoru) šatů se všemi detaily :) Od pasu dolů, bych si přála jednou ušít si takovou sukni, ty mé už začínají být střihově monotonní :(.
    Print je na mě moc tmavý, jde v reálu vidět lépe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v reálu je to výraznější, ale až udělám zlaté kontury, bude to vidět mnohem lépe. Jen teď nemám zlatou barvu a nevím kdy bude :D

      Vymazat
  2. Vršek šatů je opravdu nádherný, ta krajka a mašlička jsou krásné zpetření!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné šaty! Jsi tak šikovná švadlenka! :)

    OdpovědětVymazat
  4. psala jsem ti sem komentář a vůbec se nezobrazil, nechápu proč >-< tak ještě jednou:
    je úžasné, jak tvá díla vypadají pořád víc a víc profesionálně :3
    krajka je překrásná a potisk úžasný ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :3 Pořád ovšem musím obdivovat jak nádherně a čistě ušité jsou věci od Máji :3

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥