úterý 29. dubna 2014

Where is my JSK?

Pro dnešek jsem sestavila outfit do takového jarního počasí - ani teplo ani zima. :3 Moc se mi začala líbit mintovo černá kombinace. U sukně jsem si udělala poloelastický pas, takže sedí lépe. Snad se Vám to líbí :3 *omlouvám se za nekvalitní fotky, stále jsem bez fotografa/ky a sestra nechce fotit a sestru radši neotravuju*

Na sobě mám.....
bloomers a spodnička jsou handmade
sukně - Danielle (úlovek z Terezčina CC)
top - úlovek na VV
svetřík, silonky - Takko
růžičky - H&M
pracka, kapesní hodinky - dárek k narozeninám
teaparties - Antaina (Cherriin CC)

Hi, today I want to show you some outfit with my new mint shoes, roses etc... <3 It's a simple outfit for this spring weather. I hope you'll like it ^__^

Outfit rundown :3
- bloomers and petticoat are handmade
- skirt - Danielle (CC)
- shoes - Antaina (CC)
- t shirt - from VotocVohoz.cz
- cardigan, tights - Takko
- roses - H&M
skeleton hand and pocket watch are my birthday gifts ^w^



_______________________________________________________________
A teď fotky, kde se prazvláštně ksichtím a bylo mi líto je sem nedát (to už mě nebavilo se stokrát fotit aniž by to bylo rozmazané nebo neostré a nebavilo mě se stále usmívat :DD )





6 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥