neděle 11. května 2014

57) Yuki's diary - Městské slavnosti 2014 vol.1

Hezký den mí drazí čtenáři :3 
Většina z Vás jistě trávila svůj víkend na letošním Animefestu. Já docela přemýšlela, že bych jela, ale nakonec kvůli financím to nebylo vůbec možné. Z Děčína do Brna je dlouhá a hlavně drahá cesta plus to vstupné, až se mi z toho zatočila hlava O__O (Jo, nerada dávám peníz, co bych mohla mít na látku, za vstupné, když už je cesta pomalu stejně drahá) Příští rok bych snad přemluvila přítele a dopravili bychom se jinak než vlakem. To už by mohlo vyjít XD(už na tom pracuji *__*). Jaký byl můj víkend, hmm?

Kulturní vsuvka - obří nutela, jež mi byla dána darem *__*
Opěvujme její krásu! 
V pátek po velmi veelmi dlouhé době zavítal můj přítel do Děčína. Těšili jsme se na obří kebab, který nakonec nebyl, protože si majitel zdejší mega kebabárny rozhodl dát šlofíka...
To, na co jsme se ale těšili nejvíc, byl večerní ohňostroj. Každý rok se v květnu koná ohňostroj. Je to slavnostní zahájení městských slavností. O víkendu je po dobu jednoho měsíce vždy nějaký zajímavý program. V sobotu po ohňostroji byl festival Labe, kde vystoupilo mnoho známých tváří, jako například Sabina Křováková a další nevím, protože jsem v sobotu byla pryč >__< Do toho se ještě konal tzv. AdrenalinChalenge - všude je plno adrenalinových sportů a atrakcí. Někdy jsem chtěla zkusit projet se z Pastýřské Stěny ->přes Labe až do věže zámku. Takhle jet do práce, to by bylo něco XD
V neděli byla akce nazvaná Den nejen pro seniory - pro mě ne moc záživná akce, ale musela jsem tam být, protože jsme zde hráli s JazzBandem. Seniorům se to líbilo, pro mládež a dospělé to bylo neposlouchatelné...
Vítr s námi pěkně vypekl, párkrát mi uletěly noty i přes to, že jsem je pečlivě zakolíčkovala.
Další víkend budu celý v práci. Celkem se těším. Po dlouhé době budu provázet a možná to bude naposledy, co půjdu 1. okruh (interiéry zámku). Měli by nám brzy dát nové texty, protože se bude otevírat Jižní křídlo, a tak první okruh nejspíš zanikne.
Ten víkend, kdy jsem v práci, se konají historické trhy právě na našem zámku. Také tu budu hrát s JazzBandem, takže budu mít poměrně nabitý víkend. 

Měla bych sem dát nějakou tragickou znělku, jako je okolo kauzy s Bartošovou (přehnaná znělka komerční TV Nova), ale žádná mě nenapadá. Představte si tedy nějakou tragickou znělku. Tů tů tu tů, tů tu tů tu tů tu tůůůů.
Mé milované Sugary Carnival vězí na celnici už více než 14dní. Fotka balíčku, kterou nám poslali, je opravdu provokativní! Drží mé JSK jako rukojmí. Doufám, že se tento týden už vše vyřeší a o víkendu je budu mít ve svém náručí <3 ( takové to zoufalství, když se vám cokoliv a kdokoliv snaží překazit shledání s vašimi dreamdress )

Zpět k ohňostroji, fotila jsem mobilem, takže pár fotek mám, ale asi sem spíš dám video(doporučení - ohňostroj je na videu až od 7. minuty) Hezkou podívanou a napočtenou u dalšího postu! ^__^









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥