úterý 10. prosince 2019

co se dělo v roce 2019...

Ahoj! Po půl roce píšu další článek, a protože tu toho v posledním roce moc není, bude tento článk shrnutí mého roku 2019!

Událo se toho dost. Něco bylo super, něco moc ne, ale všechno se jistojistě děje z nějakého důvodu...

Začalo to tím, že jsem adoptovala Miu, mojí černou ďáblici, ochránkyni a věrnou společnici. Zachvilku tomu bude rok, co spolu sdílíme domácnost a já jsem za to moc ráda. Mám na kočky alergii, ale ani to mě nezastaví, aby u mě měla Mia ten nejšťastnější kočičí život ♥





Nabrala jsem 18kg... Jo... Je to vidět, nezakryju to a kdybych řekla, že se za to nestydím, lhala bych sama sobě. Stydím, nemám se ráda a dost mě to odrazuje od toho nosit lolita módu. Dokonce jsem si na dovolenou koupila jednodílné plavky ☻ Jsou velice pohodlné!

Když už jsme u té lolity, pořídila jsem si několikero pro mě svatých grálů - Royal Creamy Chocolate a French Doll. Jako jo, občas lolitu nosím, ale necítím se v tom tak skvěle, jako když jsem měla 52kg. Ale to jsem získala stresem a nezdravou cestou, takže není divu, že jsem během dvou let spokojeného vztahu rozkvetla v maličký koblížek, ňuf! Ale popravdě, necítím se dobře v čemkoliv ☺ Nemám takové to - hmmm, dneska mi to sekne... Not anymore!



A tak začal můj koloběh - Yukino začni se hejbat! No, a tak jsem začala... Zjistili mi astma. Ale to je v pohodě, protože jak já ráda říkám, astma není překážkou k tomu sportovat. Největší překážkou jste vy sami. Takže jsem začala běhat. Šlo mi to fakt dobře. Ale pak jsem se na to vyflákla, protože začala zima a stmívalo se velmi brzy... Co jsem na cyklostezce potkala úchyla, celkem jsem se bála tam sama chodit po tmě.



Krom běhu jsem s přáteli zašla občas slézt nějakou tu ferratu, léto bylo fakt super! Sice jsem nezhubla ani gram, ale bylo to super. Tak nějak mi to nešlo do hlavy. Začala jsem jíst zdravěji, více se hýbat a nic nešlo dolu, kde je chyba? Nesnažila jsem se asi dost. Ale to nevadí. Léto jsem si užila! S Tadem jsme hodně výletili!
výlet v Tisé




na MoRu dosti pršelo - můj "protijaderná divize" coord ☻

naše první společně zdolaná cesta

Na podzim jsme vyjeli do Egypta - celá naše Hujerovic famílie. Poprvé jsem letěla letadlem a přežila. Byla to legrace ♥ Děkuju dědo!





A protože jsem člověk tvůrčí, naplno jsem se pustila do pletení! Od podzimu jsem začala studovat dálkově při práci na plný úvazek, takže na šití nemám téměř čas. Moc mě to mrzí. Pletení je skvělé v tom, že si jej mohu vzít kamkoliv. Klidně i na cestu vlakem, do školy... Takže jsem začala plést a zároveň hodně ožil náš pletařský/háčkařský Harajuku Knitting Club! Do skupiny se začalo hojně postovat a na sraz dorazilo plno členů, což mě nesmírně potěšilo!



Na začátku zimy jsem se odhodlala s přáteli častěji navštěvovat lezeckou stěnu. Můj strach z výšek a pádu jsem docela překonala. Ještě ne úplně, ale pomaličku, po malích krůčcích to překonávám! Můj táta z toho má radost, protože ve svém mládí slezl plno skal v naší zemi. Jo, a zase běhám. Ale ne na cyklostezce... Našla jsem místo, kde je i večer dosti rušno na to, aby mě tam někdo zatáhl do křoví ☻



A teď mě čeká Vánoční Sraz v Brně... Těším se na své přátele, těším se na celkovou atmosféru a doufám, že napíšu ze srazu i nějaký článek! Děkuji Tadovi, že mi půjčuje k dispozici jeho PC a na závěr tu je několik mých outfitů za tento rok!
Krásný večer a napočtenou příště!
Yuki ♥

halloween sraz Brno

Pražský lolita piknik

Animefest

Čokoládové Odpoledne

Animefest


1 komentář:

  1. To je prima článek! :-) Ráda si počtu, jak se Ti daří. Jen mě teď nenapadá, jak to okomentovat (neběhám ani nepletu) ... ale aspoň Ti pochválím lolití outfity, ty máš jako vždy překrásné <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥