neděle 6. prosince 2015

Vánoční srazy 2015

Hezký den přeji
Vánoční lolita sraz v Praze je za námi a asi je čas, abych napsala jaké to tam bylo a jaké mám z toho pocity. No...kde začít.
Nechci lhát, je mi jasné, že ty, jenž čteš můj blog a nemáš mě evidentně rád, mi okamžitě napíšeš anonymně něco hnusnýho, ale je mi to jedno. Tohle je můj blog a můžu si sem psát co chci! :D
Takže, mé pocity jsou velice smíšené. Nevím, jestli to bylo lidmi, programem, opravdu nevím, ale celková atmosféra mi přišla pochmurná. To moc předbíhám a začnu tedy hezky od začátku.

Na sraz jsem dělala společnost jedné slečně, kterou jsem ten den viděla poprvé. Terezka mi napsala na stránku SleepingDoll a ptala se, jestli na sraz pojedu a nevadilo by mi, kdyby se ke mě přidala. Samozřejmě, že mi to nevadilo a byla jsem šťastná, že se jeden z mých čtenářů rozhodl se semnou vypravit na jeden z jeho prvních srazů :3 Pokud to čteš, Terez, bylo mi velikou ctí!
V Praze jsme s Terezkou zašly na oběd a pak vyrazily směr klub Kotelna. Jely jsme metrem a tam potkaly jednu z účastnic srazu. Díky ní jsme místo určení našly hned. Bez ní bychom nejspíše byly ztracené.
Mé prvotní pocity z okolí byly - proboha, tady mě někdo okrade! Ale pak mi došlo, že se nejspíše nacházíme v průmyslové zóně a proto je okolo tak mrtvo.
Klub Kotelna je obrovský prostor. Svou velikostí předčil má očekávání. Uvnitř na nás čekaly stánky mnoha českých značek. Bohužel se sraz konal před výplatou, a tak mi moje peněženka nedovolila, krom jídla, nic moc kupovat, ačkoliv tam bylo plno věcí, které bych tak moc chtěla T__T Odnesla jsem si krásný přívěšek s Rilakkumou.
Hned po příchodu jsem rozdala dárečky a bavila se s přáteli a čekala na zahájení akce. Na sraz asi nedorazilo plno lidí, protože mi přišlo, že na to, kolik jich bylo přihlášených, jich tu bylo málo, ale možná to bylo velikostí prostoru.
Atmosféra mi přišla malinko pochmurná...nebo...ne pochmurná. Nevím přesně jak to vyjádřit, ale přišlo mi, že na loňském sraze byla taková víc Vánoční...
S Terkou jsme dělaly modelky, takže jsme nějakou dobu byly zalezlé v zákulisí. Tam byla atmosféra trochu jiná. Byla to legrace XD s Anko, Mitsu a Májou byla legrace, moc ráda jsem se opět viděla s Pet, Reinou, Verčou, kdybych je tu všechny vyjmenovávala, strávím tu mládí XD Zkrátka jsem moc ráda znovu viděla své kamarádky ♥
Fotokoutek..no..... Nechci nikoho urazit. Bylo to moc hezky připravené.Vážně moc hezky. Yupa fotí hezky, ale ty druhé fotky mi přijdou trochu horší... zklamalo mě to. Je mi to i celkem líto... Přijde mi, že jsou kompozičně některé trochu mimo. 
Zdá se mi, jako by éra vánočních srazů v Praze upadala, že už to ani není lolita sraz. Třeba jsem jediná, kdo to tak cítí.
Každopádně jsem tam ráda byla, protože jsem opět viděla mé přátele ♥
Večer jsem se prošla s Anko, Verčou a JAm večerní prahou, kouzelnou, plnou vánoční atmosféry ♪♫

halenka - Amavel
cardigan - sekáč
sukně - AngelicPretty
punčocháče - offbrand
tea party shoes - AngelicPretty
cupcake přívěšek - Bittersweet Carousel
baret - ebay
mašle na baretu - handmade/černá od Porcelain Doll
brož/doubleclip - Hpi
prstýnek - PorcelainDoll


Do těchto šatů jsem se zamilovala *q*


Na přehlídku jsem chtěla ušít JSK Vampire Lady, bohužel jsem včas nesehnala látku. V Děčíně ani Ústí nebyl dostatek černé na JSK, takže jsem zbytek nahradila modrou a ušila jsem sukni. JSK se nevzdám! Budou později ^__^ 
Sukni jsem šila po návratu z anglie a do toho jsem ztratila metr. Mou věrnou společnicí se stala násada od koštěte a milion různých věcí, které mi posloužily jako pomůcky u měření.
Doufám, že se sukně líbí a mrzí mě, že nemám nějaké fotky, kde by byl pořádně vidět její tvar, ale tak aspoň toto :)
PS: byla jsem daleko víc nervózní než ve Vídni >__< Teď se směju tomu, jak na jedné fotce rudnu jako rajče :DD


Je mi jasné, že za ksichta si můžu sama :DD a že to už určitě většina viděla bez ducha, ale nemusím s tím strašit ještě tady! XD

bonnet - handmade
halenka - AnnaHouse
sukně - již zmiňovaná Vampire Lady

ó bože, prosím, modlím se k tobě, aby nikdo tuhle fotku nedal na internet >__<
A tady je XD Kdo mě zná osobně a více, dokáže si představit, co přesně tenhle můj výraz vyjadřuje XD

Druhý Vánoční sraz se konal v útulné prvorepublikové kavárně Šlágr. Tento sraz jsem si moc užila, ačkoliv nebyl lolití, byl International Lolita Day, takže jsem svůj coord nijak nemírnila, vzala si normální spodničku a mé oblíbené JSK od MadameMuffin, pod které jsem ještě dala sukni, aby je prodloužila.
Má bránice mě bolí ještě teď! Viděla jsem tu druhou část mých přátel v komornější atmosféře. Večer jsme se opět prošly vánoční Prahou a opět to byla nádhera! ♥




halenka - Metamorphose (R.I.P - ten den mi ji můj pes po návratu z Prahy natrhl na rukávu... Je to asi cm dlouhá dírka, ale i tak mě to fakt naštvalo T__T )
JSK - MadameMuffin
sukně - Maxe
punčocháče - offbrand
boty - Bodyline
brož - nevím značku, koupil mi ji Dan ve stánku PorcelainDoll
přívěšek - poundland v Anglii
mašlička na halence - Porcelain Doll
prstýnek - dárek k narozeninám
mašle ve vlasech - Lorinoko
naušnice s anděly - PorcelainDoll




A nakonec fotka s lordem *__* Vždy jsem si přála lorda XD



Také jste letos zavítali na nějaký z vánočních srazů? Jaké to bylo? :) Máte nějaké pěkné/vtipné zážitky?


15 komentářů:

  1. To je mi líto, že se ti pražský sraz nelíbil, ale organizátoři se můžou snažit, jak chtějí, ale sraz prostě dělají ti lidi, kteří na něj přijdou ;) Kdyby na Nightwishe nepřišli lidi, taky by to byl průšvih, i kdyby udělali mega show :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemůžu říct, že se mi nelíbil. Nevím jestli se mi líbil nebo ne...působil na mě jinak než loni, chyběla mi tam vánoční atmosféra.

      Vymazat
    2. Myslím, že v tomhle článku porovnáváš neporovnavatelné ;) Sraz s kamarádama bude vždycky mít jinou atmosféru než sraz, který je dělaný pro více lidí... Jako samozřejmě, sraz byl jiný než loni, ale loni (vlastně vždycky :-D ) si lidi stěžovali, jak je málo místa, udělá se sraz někde, kam může lidí kolik chce, ale přijde jich málo... to je pak těžký no ;)

      Vymazat
    3. V tomto článku porovnávám tak maximálně to, že loňský vánoční sraz měl lepší atmosféru a to se porovnat dá, moc hezky. Nadpis - vánoční srazy - jasně vyjadřuje, že v tomto článku píšu své pocity ze dvou srazů, na kterých jsem byla. Nikoliv porovnávání, pouze něco jako report. Achjo...

      Vymazat
    4. Nevím, proč ten povzdech na konci, to není žádné rýpání, ale chápu, že to tak asi bereš ode mě ;) Jasně že tam přímo nepíšeš, že je porovnáváš, ale přečti si to ještě jednou, opravdu to tak působí, když dáš do jednoho článku dva vánoční srazy a o jednom píšeš v superlativech ;)
      Btw, ještě k tomu minulý vs tento sraz – v menší kavárně se dá udělat útulnější atmosféra, ale zase si vzpomeň, jak všichni nadávali, že tam bylo nacpáno. Tenhle rok se záměrně kvůli problému s místem vybraly prostory větší a snažily jsme se je nazdobit, co to šlo, ale prostě je to vždycky o kompromisech, letos se rozhodlo, že se dá přednost tomu, aby měl každý dost místa ;)

      Vymazat
    5. z tvé strany to spíše beru následovně - máš milnou představu o tom, že tu porovnávám srazy, povzdech na konci mého komentáře je proto, že jsi vztahovačná. Nenapsala jsem nic špatného a ty začneš argumentovat slovy - kdyby na Nightwish přišlo málo lidí, taky by to stálo za prd. Nestálo, umí udělat show. Kdyby na sraze byla víla podána jinak, pod stromečkem a vyhlásilo by se třeba - milí přátelé, hosté je čas rozdat vánoční vílu, všichni by se usadili a čekali na dárečky, bylo by to mnohem hezčí, to samé kdyby na sraze hrály místo openingů z anime koledy... Tolik maličkostí dokáže zpříjemnit atmosféru i v maličkém osazenstvu... Někdy se zpětně podívej, jak reaguješ. Jako loni. Vánoční sraz jsem pochválila, moc se mi tam líbilo. Napsala jsem, že mi vadilo, jak byla nepříjemná obsluha, ale NEBYLA TO CHYBA organizátorek. Stejně sis dala práci s komentářem, kde jsi opět bagatelizovala jakýkoliv můj názor. Debatovat s tebou o tom, co na vánočním srazu vylepšit, je k ničemu, protože si to k srdci nevezmeš. Mám naději v Margueritte. Ta působí, že ráda přijme feedback hostů... To už je z mé strany vše. Na zpovědnici si měj poslední slovo, je mi to jedno, ale tady je můj svět :D
      Než začneš v hlavě přemýšlet nad tím, proč jsem to takhle napsala, nehledej za tím nic. Prostě je to můj názor, tak prostý, jak je napsaný... Děkuju

      Vymazat
    6. Ale já neříkám, že jsi napsala něco špatného, jen je to zase můj názor na tvůj názor. A pak kdo je tady vztahovačný, ono je to těžké, když bereš COKOLIV, co napíšu jako útok. No, taky bych mohla říct achjo na tohle...
      Proč jsi teda nenapsala rovnou to s vánoční vílou a koledama? Místo toho jsi jen neurčitě napsala něco o atmosféře, z toho si vážně nejde nic vzít ;).
      Žádný tvůj názor nebagatelizuju, když mi píšeš, ať se zamyslím, proč se taky nezamyslíš nad tím, že za mými komentáři není nic špatného? Ani tento rok ani rok minulý. Feedback mě zajímá, ZAJÍMÁ, stejně jako každého, kdo pořádá nějakou akci. Feedbak přijmu ráda, ale ve chvíli, kdy člověk nějaký napíše, tak chci taky reagovat na to, co napsal. Třeba vysvětlit, proč to tak bylo. A když to vysvětluju, tak to automaticky znamená, že ten feedback neberu nebo že ho shazuju? Aha. Když ti napíšu na komentář, že byla špatná atmosféra, komentář, že atmosféru dělají lidi co tam přijdou, znamená to automaticky, že ti beru tvůj názor? Odkdy?

      Vymazat
    7. Proč vždycky tak pitváš všechno, co Yuki napíše? Hoď to za hlavu a nech to být, normální člověk by to tak už dávno udělal.

      Vymazat
    8. Jen se bráním, když píše věci,co nejsou pravda. Jenže když má někdo názor „Já vím nejlépe, jak ty jsi myslela to, co jsi napsala,“ tak ano, když se někdo proti tomu brání, tak to vypadá, jako by to pitval.

      Vymazat
    9. ..jéééé, Ketmaro, já mám super nápad, začneš na Yukiin blog její názory sepisovat ty, třeba pak budeš spokojená..

      Vymazat
    10. Mohlo mě napadnout, že když jste mě chytaly za slovo minulý rok, budete to dělat i letos, takže ano, chápu, můžu si za to sama, neměla jsem vůbec reagovat, pro příště už budu poučená ;)

      Vymazat
  2. Yuki: Nadechni se a usmej se :) a diky za fajn sobotu. PS: pak se mi zdalo o tom, ze se koupes v plastence v mori :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak jsem neměla pocit, že by Yuki porovnávala dva různé srazy..Osobně jsem to pochopila tak, že by si pro příště přála víc vánoční atmošky (nezávisle na prostoru a na počtu lidí)a na tom já nevidím nic špatného :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě. Díky. Už jsem si myslela, že neumim číst a pochopila jsem ten text zcela zcestně.

      Vymazat
  4. Ale souhlasím zase s tím, že atmosféru tvoří i účastníci srazu/akce :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥