středa 16. prosince 2015

Vánoce jsou tady ♥

Vánoce Vánoce při-chá-zejí! Zpívejme přá-te-léé!! XD Tohle mi teď zní v hlavě docela často.
Ahoj, jmenuji se Ježíšek a přišel jsem ti vybrat peněženku ^__^ - Tohle jsou vánoce pro spoustu z nás, krom časů, kdy nám Ježuch vybere peněženku do posledního halíře/ vybílí bankovní účet, jsou to časy nádherné, plné přátelství, štěstí a pohody. Spoustu lidí se stresuje. Fronty v obchodech, shánění dárků a pečení cukroví

Já se Vánoc nebojím. Sice jsem se obávala, že mám málo dárků, ale zpětně jsem si spočítala, kolik jsem za ně dala a při pohledu na skříň a uvědomění, že jsem spotřebovala už druhou roli balícího papíru, mi došlo, že mám dárků dost a můžu svým blízkým udělat radost :3
Pečení cukroví přímo miluji! Letos jsem chtěla napéct perníčky, linecké všelijak zdobené - v čokoládě, barevnými perličkami, fantazii se meze nekladou XD a mé nejoblíbenější - banánky. Měla jsem napečeno půl krabice, byla jsem v práci a v tu ránu zamnou přijel Dan se slovy - Veru, co potřebuješ na těsto na cukroví? A já - proč? A Dan - no, odběhl jsem nachvilku pryč a Shiro(náč obří pes) to všechno sežral. (Ten maličký obrovský  nezbedník shodil krabici s cukrovím z linky, otevřela se pádem a vše sežral - jak může být tak chytrý?!) Cukroví tedy odedneška peču znova T___T)
Moc bych si přála i byt vyzdobit nějak vánočně, ovonět to tu vonnými svíčkami s vůní skořice s jablkem. Bohužel Dan tomuhle moc neholduje, tak jsem naše hnízdečko vyzdobila spíše decentně... ALE máme koupený vánoční stromek  a ozdobičky!! *__* jupí!

Dnes jsem byla dokoupit zbytek dárků pro rodinu. Jsou vánoční výprodeje. Našla jsem nádherné polobotky v H&M ve slevě za 300 *__* byly nádherné! Už jsem si je detailně prohlížela, ale 300 je v době výprodejů cenná částka a musela jsem odolat! Správné rozhodnutí, zbylo mi na nádherný kus oblečení pro Dana a další pro mou milovanou mladší sestřičku XD Snad jim to padne ♥

Momentálně se moc těším na sobotní výlet do Drážďan *__* Doufám, že se tam všem bude líbit a užijeme si to ♪♫ (letecký pohled na rozsvícené trhy v Drážďanech ♥ )

Do obrovské vánoční nálady mě naladil balíček neznámého původu, který mi dorazil včera. Vánoční Víla ♥ O tom napíšu jindy, ale už teď Vám řeknu, že jsem nadšená!! A to maximálně. Navíc bylo v balíčku něco, co se mi hodí k novým šatům.

A když už jsem u toho. Skoro dva měsíce jsem v progressu získávání svých dream dress - a ne tak ledajakých. Jsou to šaty, které jsou na mém seznamu NEDOSAŽITELNÝCH dream itemů, protože jejich cena přesahuje 300dollarů a to nejsem ochotna dát...
Řeč je o Sweet Cream House ♥♥♥!!! Díky šatům z lucky packu od Metamorphose a šikovné radě Lady Beaty jsem je mohla získat :3 Měly by mi dorazit někdy po Vánocích *__* Vííííí. Až mi přijdou, budu asi plakat štěstím T__T protože jsem nikdy nevěřila, že bych je mohla mít a navíc ve verzi, kterou chci! OP v tmavě hnědé. (a neplánovaný bonus - nové, nenošené) Je to zvláštní pocit. Vždy jsem se na ně koukala na obrázcích na google, pozorovala box openingy toho luckypacku a říkala si - aaach, ty bych si moc přála, ale nenosila bych je... Nu, čas uzrál a zjistila jsem, že se cítím na takto sladký print a nebýt Lady Beaty s jejím perfektním nápadem, nikdy bych je ani neměla. Děkuji Vám!




Jak se na Vánoce připravujete vy?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥