čtvrtek 10. dubna 2014

Sweet attack!

Zdravím vás ^__^ Je tomu opravdu dlouho, co jsem naposledy přidala nějaký outfítek. Po větší časové prodlevě jsem zase okusila jaké to je, mít cukrovku ze sweet. Jo, celá v růžovém. Líbí se mi to, ale asi bych v tom nikam nešla, takže tento pokus byl stvořen opravdu jako pokus a nikam jsem v tom nešla. Co na to říkáte? Na mě je to už moc růžové >__<
Omlouvám se za fotku, ale jaksi mě nemá kdo vyfotit...

Hi my lovely readers! Today I wanna show you my sweeeeet, yeah, so sweet outfit. This is not for wearing out, it's only experiment with my AngelicPretty skirt and handmade blouse. Hm, little bit sweet for me, but i like it, because I LOVE strawberries. Ofcourse gothic is the best choice for me, it's more comfortable and dark. I love dark colours. What do you think about this? ^__^





Yuki <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥