pondělí 28. dubna 2014

55) Yuki's diary - Shopping Update vol. 3 + Anime Jikan 2014

Dobrý den ^__^
Celý týden jsem nedočkavě čekala, až mi přijdou SugaryCarnival, abych konečně natočila box opening a hlavně jsem si je chtěla vzít v sobotu na Anime Jikan. Nevyšlo to... Ve středu dorazily do ČR. Říkala jsem si huráááá, ale druhý den ráno se mé nadšení proměnilo ve zklamání. Mé JSK zadrželi na celnici...



Z tohoto důvodu jsem na Anime Jikan šla v kuro lolitě a držela tak symbolický smutek za mé JSK. Kvůli tomu mě nesnímal kinect a to bylo docela špatné, protože v soutěži JustDance - Slepá výzva jsme všichni (Žrout, Vali a já) byli černí. Proběhla jsem se a donesla nám nějaké oblečení :D 
Znovu chci poděkovat Vojtovi za zapůjčení trička a kalhot. Pomohlo to!

A jelikož se do slepé výzvy nikdo nepřihlásil, byli jsme jediný tým. Kontumačně nás vyhrát nenechali. Šel proti nám Mitsuo - opravdu tvrdá konkurence, ale stejně jsme byli první, juhuu.

V DDR turnaji jsem dopadla 3. Byla jsem překvapená, protože se účastnila spousta lidí, co se DDR věnuje dlouho a moc jim to šlo. Nejsem takový přeborník a hodně jsem váhala, jestli se mám účastnit, když se pojede na úrovni 5. Navíc jsem mezi nimi takový záprdek  >__< Vyhrála jsem plyšového pokemona XD




Jestli vážně takhle vypadám, když se soustředím, tak nechci vědět,
co si o mě pak myslí lidi okolo :D *hypnotizuje pohledem monitor a pozoruje šipky*

Jam měla hezkou přednášku o českých lolitkách *__* Mrzí mě, že kvůli slepé výzvě jsem ji nemohla slyšet celou.
Nespala jsem celou noc. Zpívala jsem na Karaoke, naučila se hrát mažong (nevím jak se to píše, ale je to super hra XD), popovídala si s přáteli :3 a celá akce byla vydařená. Ošetřovala jsem jen 2 menší úrazy.
K ránu mi začal přeskakovat hlas. Doma jsem šla spát a když jsem se probudila, přišla jsem o hlas úplně. Nevím, jestli mi rýma zanesla už i hrtan a mám laryngitis nebo jsem se hodně hodně vykřičela na karaoke :D
Vyhýbala jsem se foťáku a když už mě někdo vyfotil, byla jsem buď donucena nebo jsem o tom nevěděla :DD 
Nucený výraz typu - Yukii, udělej Nyan :3 -.-"
Grrr, ani najíst mě nenechali :D
Právě kvůli Sugary Carnival jsem si koupila nový mintový cardigan (bude se hodit k botám)

Tyhle šaty jsou z H&M. Mám je zadarmo, protože u nás minulý pátek otevírali nové obchodní centrum Pivovar a prodejna H&M měla pro prvních 50 lidí dárkovou kartu v hodnotě 300kč. Dlouho jsem tam chodila a přemýšlela, co si za tu poukázku vyberu. Do toho všeho měli slevy, takže se do 300kč vešla spousta věcí *__* Nakonec jsem se rozhodla pro tyhle šaty.


Dlouho očekávaná naprosto skvostná sukně z Terezčina CC. Šila ji Danielle. Je mi malinko větší v pase. Kupovala jsem jí s myšlenkou, že si ji budu muset upravit. Nějaký mega problém to není :D 
Moc se mi líbí jak vypadá a jaký má tvar :3


Terezka byla moc hodná a k sukýnce mi přidala tohle nádherné tričko a naušničky *__* Byla jsem z toho vážně mile překvapená!



No a teď lituju i nelituju, že jsem šla dnes po škole se sestrou pro kraťasy do Pivovaru, jelikož jsem neodešla s prázdnou a odnesla si růžičky z H&M a náušnice z Housu (těm pandám se nedalo odolat *_*)


A na co se můžete těšit příště? (hm, zní to jak z nějakého časopisu :D ) 
Sugary Carnival - box opening (pokud se páni z celnice rozhodnou mi je dát)
a pokud budete chtít, přidám na facebookovou stránku video z té slepé výzvy, jakmile se sestříhá a objeví na youtube (jak dřevo Yuki "tancuje" )
Ahoooj ^^ 

3 komentáře:

  1. Vypadáš moc krásně na fotkách! Miluji tvoje krásné dlouhé vlasy! : )))

    OdpovědětVymazat
  2. Ať sukýnka dělá radost, jsem moc ráda, že ji máš právě ty! <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥