středa 29. července 2020

♥ ANGELIC PRETTY ♥ Sweet Cherry Margaret OP

Myslím si, že každý z nás máme nejen v lolitě, ale jakémkoliv koníčku, svůj list pomyslných questů... šaty, které chceme získat, osoby, se kterými se chceme setkat, akce a místa, která chceme navštívit...
A právě objednat šaty přímo z AngelicPretty butiku bylo jedním z mých pomyslných questů, který je tímto splněn! Jdeme na to!

Přiznám se, že jsem měla velká očekávání... až příliš. Na youtube jsem viděla nespočet unboxingů a i já jsem toužila po té své AngelicPretty igelitce. Nejde jen o značku samotnou. Tak nějak sbírám igelitky s logem lolita značek. Tehdá jsem moc oplakala, když mi rodiče vyhodili mou sbírku, mezi nimiž byla i igelitka české značky PorcelainDoll. Čekám na příležitost, kdy si budu u PD moci něco koupit a jednu zase ukořistím.

Zpět k šatům. Trvalo dlouho, než jsem se rozhoupala si nějaký kus oblečení z AP Paris objednat. Jednou z věcí je samozřejmě i cena. Věc druhá je pak design, potisk a kvalita...Co si budem. Kvalita oblečení od AngelicPretty v posledních letech upadá, co se materiálů týče a indie značky brandu dost šlapou na paty. Konkrétně třeba LadySloth se dost vytáhla. Sice ještě musí zapracovat na černých látkách, protože obě moje ČERNÉ sukně od Lady Sloth nejsou zcela černé, ale kvalita ušití a potisk jsou excelentní. O zákaznickém servisu nemluvě. A ceny, vzhledem ke custom printům a nyní i krajkám, jsou více než příznivé.

Z AP Paris jsem šaty objednala minulý týden ve čtvrtek. Rozhodně to nebyla láska na první pohled. Pořád jsem okolo toho printu kroužila a přemýšlela. Zkoumala jsem jej. Když najednou šaty zlevnili o skoro 100dollarů, řekla jsem si - mohla bych je koupit! A tak jsem googlila, jestli tento print už někdo má, jestli jej nějak nacoordil a jak vlastně vypadá doopravdy, mimo produktové fotografie. Najednou vylezly napovrch detaily, které mi předtím unikaly a nějak jsem se do toho printu zamilovala... Ale jakou barvu? Růžovou rozhodně ne! Tak tedy červená? Nebo černá? Nemohla jsem se rozhodnout. Nejradši bych měla obě, ale to by mě zruinovalo. Nechala jsem, vzhledem ke své nerozhodnosti, volbu na svém příteli. Rozhodl, že černá, tak tedy černá. Šaty putovaly do košíku. Mám je zaplatit...nemám?? Tade? Mám to udělat? Ptala jsem se svého přítele... Byl pro. On mě vždycky podporuje v kupování oblečení. Pokud se mu líbí. Je mi skvělým rádcem, když se rozhoduju, zda si něco mám koupit nebo by mi to neslušelo. 



Do týdne balíček překročil hranice a dorazil domů společností DPD. Poštovné do ČR stálo 16eur. A tady je to mé přehnané očekávání... Čekali jste uvnitř balíčku vytouženou AP igelitku? Já jo... a nebyla tam... Uvnitř balíčku byly, sic velice vkusně složené, pouze šaty a účtenka. Pamatuji si, že když jsme z AP paris asi před 3 lety objednávali hromadně paraplata, igelitka k nim nebyla. To jsem pochopila, ale byl tam milý dopis na jejich brandovém papíře a samolepka. V tomto, o něco dražším balíčku, byly pouze šaty zabalené v průhledné fólii spolu s účtenkou. Byla jsem zklamaná a říkala si, že krom kvality evidentně upadá i zákaznický servis. Lady Sloth má v tomto ohledu servis úžasný. Spolu se sukní mi dorazily matching samolepky a dvě krásné pohlednice. Ale dost toho pesimismu... Pojďme se podívat na šaty!


Když jsem si je poprvé oblékla, bylo to takové - hmm... ale jo... 
Kurýr DPD mě vzbudil po 2 hodinách spánku po noční, tak byl možná můj chladný prvotní dojem způsoben nedostatkem spánku. Po pár hodinách jsem si řekla - musím je nacoordit. A tak jsem naběhla do sklepa, do komory a hledala jsem doplňky, boty a kousky mého lolitího šatníku všemožně zabalené v krabicích čekajíc na jejich umístění do nové skříně. 


Až potom, co jsem seskládala celý coord, přidala líčení, spodničku, tak teprve potom vynikla skutečná krása těchto šatů. Print je hodně obsáhlý. Proto jsem zvolila hodně jednoduché doplňky, aby nechaly vyniknout té nádheře. Jde to samozřejmě seskládat celé černé, ale já se rozhodla pro červenou, protože je to takové zvláštnější a mám kombinaci červené s černou ráda. 

Živůtek šatů je zdoben drobounkou decentní kraječkou, která končí nahoře u obloučků z velice příjemného saténu s matným leskem. Dále pokračujeme přes tylovo kraječku s třešněmi ke stuze s drobným kostkovaným vzorem, který krásně jde k printu. Mašlička uprostřed samozřejmě nesmí chybět. Bohužel pro mě, není odnímatelná, avšak nějak extra mi nevadí.

bližší pohled na živůtek

vzadu je zip, který, musím pochválit, se zapíná vcelku zlehka. Je to dáno hlavně tím, že není skrytý. Skryté zipy se mají u hodně nařasených šatů tendenci zasekávat na přechodu sukně a živůtku, protože mají drobounké zoubky a méně toho vydrží.

motiv je natištěný na šifonové látce. Na léto je to parádní!

celé OP jsou podšité. Musím pochválit látku. Je velice příjemná na omak a z rubové strany má takový hezký matný lesk.

a mají i kapsuuuuu! Ale Lady Sloth taky dělá oblečení s kapsou. Šplhli si tím u mě ☺

Na spodu sukně je taktéž tylová krajka s motivem třešní

a bližší pohled na print... Jak jsem již psala, musela jsem se na ty šaty dlouho dívat, aby mne nějakým způsobem uchvátily. Motivy s třešněmi a jahodami zkrátka miluji. Moc se mi mezi tím vším líbí ty kopretiny a mašle bych sice odstranila, ale po delším bloumání mi tan extra nevadí. 

Když překonám prvotní zklamání z ochuzení o igelitku (smějte se mi, ale fakt jsem ji chtěla :D ) tak mám ze šatů radost! Jsou lehounké, vzdušné, na léto jako dělané. Ale jejich pravá krása vychází napovrch, až když si je obléknete a nakombinujete s ostatními doplňky ♥


A na závěr můj coord!
Šaty - Sweet Cherry Margaret, Angelic Pretty
boty - teaparty shoes Angelic Pretty
baret, ponožky - Aliexpress
doplňky - handmade, off brand

A pokud jste zaregistrovali makeup, tak mám téměř celý obličej napatlaný kosmetikou od TooFaced :D
Makeup - TOO FACED Peach perfect foundation odstín snow
korektor - NARS
pudr - TOO FACED Born this Way powder
řasenka - TOO FACED Damn Girl
stíny - TOO FACED Natural Nudes paletka
rty - TOO FACED Peach Puff matte lip colour
a kontury nedělám, protože jsem noob a neumím to :DDDD

Sic mirror selfie, ale přece. Nenašla jsem ovladač od foťáku. Potom, co vybalím svůj šatník a všechny krabice ze sklepa, nějak se usídlím v novém bytě, chci natočit zase nějaké na lolitu zaměřené video na svůj youtube kanál. Bude to z hezkého nového prostředí a mám několik nápadů, o čem by to mohlo být ♥


3 komentáře:

  1. Je super, že jsi si mohla splnit sen :) Z igelitky si nic nedělej, prý se už igelitky v některých lolita obchodech účtují k nákupu zvlášť jako další položka a MMM teď dokonce mělo jejich igelitku jako jednu z položek v luckypacku :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥