čtvrtek 12. března 2020

TooFaced DamnGirl

Krásný večer všem!
Značka TooFaced ve svých "nadšencích" většinou vzbuzuje 2 dojmy. Buď jejich produkty milujete nebo nenávidíte. je to zvláštní, ale většinou tomu tak opravdu je.
Před nějaou dobou vydali novou řasenku pojmenovanou Damn Girl. Já osobně ve chvíli, kdy to byla novinka, ani trochu nepřemýšlela, že bych ji kdy zkusila. Říkala jsem si, že je to zbytečné. S řasenkou Better than Sex od stejné značky jsem nadmíru spokojená. Věrně mi sloužila cca rok a půl. Bohužel začala docházet a přišel čas si koupit nové balení. A v této chvíli jsem začala uvažovat, zda nemám zkusit již zmíněnou Damn Girl. Bude tam vůbec nějaký rozdíl?



Dnes jsem ji nosila celý den a tady jsou mé postřehy!
Mám-li hodnotit design, Better than Sex, zkráceně BTS u mě vede na plné čáře. Líbí se mi minimalistický vzhled a oblé tvary.


Damn Girl, zkráceně jí budeme říkat DG, má úplně opačný design. Hranatá, lesklá a celkově působí jako taková rebelská mladší sestra BTS. Právě ten hranatý design mě odradil od koupi a hrozně se mi to nelíbí. Myslím, že DG byla vydána spolu s paletkou Pretty Rich, která se mi taky brutálně nelíbí a je taky hranatá.


Přesuneme se k aplikátoru. Na první pohled jsou kartáčky velice podobné. Oba mají tvar přesýpacích hodin. DG má kartáček širší. Oproti BTS tedy na řasy nanesete víc produktu, což má za následek zvětšení objemu čas, ale taky větší riziko slepení. Pokud to někdo nezkoumá zblízka, není to vidět. DG by tedy měla utvářet dojem ještě bohatších řas a hodí se spíše k výraznějšímu líčení. Ano, to potvrzuji, ale to slepování mi krapet leze na nervy. Naproti tomu BTS budí dojem přirozenější, neslepuje tolik řasy, ale není tak výrazná. Na denní líčení super, ale má jeden neduh.
Občas se mi u BTS stávalo, že během dne slézala z řas a držela se na spodním víčku, kde mi dělala "opravdu lichotivé" kruhy pod očima. DG vydržela na svém místě celý den.


Pokud to vezmu od samého začátku, kvůli širšímu kartáčku se mi řasenka hůř aplikuje a zůstávají mi černé čmárance na horním víčku, ale snad si časem zvyknu.



Abyste se lépe orientovali, tady je shrnutí kladů a záporů nové DamnGirl. Samozřejmě je to můj subjektivní názor, který se u spousty z Vás může lišit.

PLUSY 
- výraznější a tmavší vzhled
- během dne drží na svém místě
- kartáček hezky prodlužuje řasy
- na jeden zátah nanesete větší množství produktu

MÍNUSY
- větší množství produktu slepuje řasy
- širší aplikátor (ale to si zvyknu)
- hranatý design
- lesklé balení (hned se ochmatá)

A konečný verdikt? Asi je fajn mít v zásobě obě řasenky, protože někdy mám náladu na bohatší look a někdy na takový méně nápadný. Co se týče konkrétně Damn Girl. Nějak extra wow efekt to u mě nevyvolalo, protože jsem zvyklá na Better than Sex, která u mě zezačátku právě ten wow efekt způsobila, ale i tak jde rozhodně o fajn řasenku, kterou se hodí mít ve sbírce. Nějakou dobu ji teď budu rozhodně používat, protože se mi v kombinaci s tmavším líčením moc líbí!


A pro vás zvědavé, koho zajímá s jakými produkty jsem pracovala tentokrát, nic moc se nemění. Jsem fanoušek značky TooFaced, protože mi jejich produkty vyhovují, dlouho vydrží na obličeji, hned se nevyplýtvají a třešničkou na dortu je krásný design!

Ale ne všechno je růžové. báze pod makeup Hangover, jejíž miniaturu jsem zkoušela několik měsíců, mi hrozně smrdí a nevyhovuje mi silikonová konzistence. Milá slečna v Sephoře mi však dala na vyzkoušení novou bázi pod makeup, Primed & Peachy. Na doporučení jsem bázi aplikovala pouze do T zóny a pak ještě můj výmysl, nanesla jsem ji i pod oči, kde se mi makeup taky často sráží. Mé první dojmy jsou moc fajn. Nesmrdí, lépe se roztírá a pravděpodobně si ji brzy koupím, protože mi makeup vydržel celý den bez toho, aby se slil do vrásek nebo začal flekatět.




báze pod makeup  - TooFaced Primed & Peachy
makeup - TooFaced Born This Way odstín Snow
pudr - TooFaced Born This Way sypký pudr
korektor - NARS v odstínu Vanila
rtěnka - TooFaced Melted Matte v odstínu Sell Out
řasenka - TooFaced Damn Girl
stíny z paletky Ginger Bread Spice

A to je všechno! Budu ráda, když mi napíšete Váš názor. Co vám vyhovuje a chcete se o svou zkušenost podělit. Krásný den a napočtenou příště!

Yuki ♥

1 komentář:

  1. Thank you for your post. This is excellent information. It is amazing and wonderful to visit your site.

    Anime sex dolls

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥