pondělí 26. října 2020

HUDA Amethyst Obsessions x UD Ultra Violet

 Jupíjé, a máme tu další recenzi. Líčení k lolitě patří, takže nadešel čas Vám opět doporučit, co mám vyzkoušené a funguje to. 

Po záplavě produktů od TooFaced jsem chtěla vyzkoušet něco nového. Do oka mi padla nová paletka od UrbanDecay - Ultra violet a protože fialová je něco, co mi v paletkách chybí, šla jsem do toho!

Na značku Urban Decay jsem slyšela samou chválu, takže jsem se nebála a šla do toho. Doma jsem paletku rozbalila, testování na hřbet ruky vypadalo ok. Obal vypadá naprosto luxusně! Nejvíc mě zaujal ten duochromatický stín uprostřed. 

A pak přišlo zklamání... Snažila jsem se vykouzlit na víčku nějaký krásný fialový přechod, ale ať dělám co dělám, nepigmentuje to tak, jak bych od paletky za skoro 1500 očekávala. Je to dost bída a jsem neskutečně zklamaná. Jediné, co je docela vidět, je ten duochromatický stín. Vyzkoušela jsem paletku ještě parkrát, mám ji asi 2 měsíce doma, ale za tu dobu mě stále zklamává a je to asi první produkt, u kterého se rozmýšlím, jestli jej nepošlu dál...

Podotýkám, že jsem použila primer na oční stíny, avšak bez efektu.

 Doufám, že to byl jen přešlap a další produkty od UD budou stejně kvalitní, jako se o nich povídá. Bohužel i Naked Cherry, kterou jsem loni kupovala ségře k vánocům prý nebyla nic moc. Stejný problém  -malá pigmentace...






po několika vrstvách

Pár měsíců po tomto zklamání jsem si na doporučení jedné milé slečny ze Sephory pořídila maličkou paletku od Huda Beauty - Amethyst Obsessions a je skvělá! Pigmentace suprová, krásné složení barev a jak je malá, tak je hezky skladná a člověk si ji může s sebou vzít snadno kamkoliv. Nemám tomu co vytknout. Huda si mě touto paletkou získala a doufám, že brzy otestuju další jejich produkty ♥



Aby to nebylo tak stručné, protože mě nenapadá, co víc k tomu dodat, chci se s Vámi podělit o další "přešlap" a objev. Báze pod makeup od TooFaced - Primed & Peachy... To bylo tak - prosím, chci bázi, co nesmrdí jako silikon. Oukej, tak co tahle? Voní jako broskve, sic takové chemické broskve. Ne...prosím už ne... Pokud má někdo mastnější pleť, tak bych mu tento produkt asi doporučila, ale já se svou normální až sušší pletí, katastrofa...drolí se mi to na kůži, vysráželo mi to makeup. A to jsem si to opatrně nanesla jen do T zóny... Mám i Peach Perfect makeup od TooFaced a ten to taky vysráželo. Je to škoda, protože voní opravdu příjemně...




A teď objev ve stejné kategorii - TooFaced Hangover primer. Je to báze z kokosové vody. Zatím mám doma jen tester, ale moc mi vyhovuje. Oproti Primed&Peachy je řidší, celkově působí, že je hydratační a vážně uvažuju o koupi fullsize balení ♥ Navíc příjemně voní po kokosu! Takže tento produkt pro nás "flákače pitného režimu" moc doporučuju!



a na závěr můj poslední coord. Jde o takový nápad na Halloweenskou online teaparty. Finální look ještě dost možná předělám, ale s líčením jsem moc spokojená! Škoda, že mi vyschly fialové čočky.. Vypadalo by to epic!


Coord rundown

🍁Halenka - Infanta
🍁JSK - handmade (SleepingDoll)
🍁Punčochy - offbrand
🍁Klobouček - Tiger (přebarven, okrajkován, ozdoben)
🍁Boty - Aliexpress
🍁Paruka - Lockshop
🍁Doplňky - offbrand, handmade, PorcelainDoll

Makeup

♥ báze - Hangover Toofaced
♥ makeup + pudr - Born this Way Toofaced
♥ korektor - NARS
♥ stíny - Amethyst Obsessions HudaBeauty
♥ řasenka - DamnGirl Toofaced
♥ rtěnka - Lolita Kat von D
♥ linky - Better than Sex Toofaced

A to je vše ♥ Budu ráda za vaše názory, postřehy a u dalšího článku napočtenou příště!

Yuki ☺




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥