neděle 8. března 2020

♥DREAM DRESS UNBOXING♥ Chocolate Rosette


Krásný večer všem!
Po unboxingovém videu je tu článek s takovým shrnutím a detailnějšími fotkami mých ultimátních dream dress, Chocolate Rosette od značky Angelic Pretty.
Tyhle šaty jsou v mém hledáčku tolik let. Byly v kolonce šatů, které zřejmě kvůli jeich ceně nikdy nebudu mít. Ale zadařilo se!

Samozřejmě kde jinde bych takový vzácný kousek za bezva cenu sehnala než na Mercaci. JSK vyšly na cca 5000kč + poštovné. Není to málo. Avšak vzhledem k tomu, za jakou cenu se tyto šaty prodávají, vyvázla jsem z toho dobře. Pro srovnání - pár screenů z Lacemarket. Seřadila jsem je od nejlevnější po nejdražší, co jsem tam našla.


Ano, v takovém cenovém rozmezí se tyto šaty prodávají. Ale já je sehnala za celkem podprůměrnou cenu v nenošeném stavu.


Dám se takovou YouTube vsuvku. Asi to plno z vás neví, ale během následujících 2 měsíců se budu stěhovat do vlastního bytu. To mi dává jistou volnost v tvoření, protože budu mít k dispozici jednu celou místnost, kde bude všechno mé lolití oblečení, šicí stroj a všechno moje tvoření. Bude to taková moje lolití zašívárna a dílna. Dává mi to v tomto smyslu i konečně vhodné prostředí na natáčení videí na svůj blogový youtube. Krom makeup tutoriálů na styl - Get Ready With me, bych ráda začala i koncept vtipných tipů a triků jak žít se spodničkou, třeba by došlo i na sestřihy ze srazů, typické lolití problémy a samozřejmě i box openingy a jiná povídací videa. Doufám, že to potěší ty z vás, kterým chybí česká lolití videa a bude Vás má tvorba bavit ♥ Momentálně řeším externí mikrofon, protože když mám mluvit přímo do videa, bude k tomu exterák potřeba. Děkuji za trpělivost a teď zpět k šatům ♥

Přesunu se k samotnému rozbalování balíčku. Ač to na videu tolik není znát, byla jsem nervózní, natěšená a zvědavá. Vzhledem k tomu, že několik AP kousků vlastním, jsem se zarazila z jakého materiálu jsou tyto JSK. Je to určitě bavlna, ale silnější...taková strukturovaná. Nevím jak to popsat. A z toho důvodu jsou šaty těžké. Je proto lepší je nosit se spodničkou navíc.
Divím se, že AP nezabudovali na podšívku i pruh z tvrdého tylu, jako mají jejich starší kousky. Šaty by tam krásně držely tvar a druhá spodnička by možná ani nebyla třeba. I přes tu váhu je materiál kvalitní a příjemný na omak.


Chtěla bych se víc rozepsat o Angelic Pretty.
Osobně mám ráda oblečení od této značky vydáváné do cca roku 2015. Od tohoto roku dál to jde s Angelic Pretty od desíti k pěti. Kvalita materiálu nic moc, slabé polyesterové látky, printy nic moc, designy takové nehezké, přestali dělat sukně... Takovým tempem bude jeden z předních japonských brandů převálcován indie značkami. A dost mě to mrzí. Protože Angelic Pretty je skutečně jedna z mých oblíbených značek právě kvůli designu jejich oblečení a krásným printům.

Zpět k šatům... Místo krajky dali na spod skládaný volán z jakéhosi polyesteru. Což rozhodně není na škodu a moc se mi to líbí. Ve stejném "skladovém" duchu je vyřešený i živůtek šatů, který je navíc doplněn o zlatý prýmek a krásnou odnímatelnou rosettu.
Z boku jsou šaty na zip a vzadu je lze stáhnout sněrováním. Waistties jsou samozřejmostí stejně jako 1 kapsa ukrytá ve švu vpravo.


Co se potisku týče, do toho jsem se zamilovala. Je takový univerzální a je na vás, v jakém duchu šaty budete nosit. Jestli je nakombinujete s růžovou a budete spíše sweet, nebo zvolíte decentnější look a půjdete spíše do classic. Ať tak či onak, je to nádhera.






Zrovna tyhle JSK jsou, stejně jako FrenchDoll JSK, kouskem, který bych chtěla vlastnit ve více barvách. U French Doll toužím po všech 3 barevných provedeních a u Chocolate Rosette jsem si přála navy a hnědou.

spodní skládaný volán

z boku všitý zip

waistties

sněrování

detail zad

kapsa

detail živůtku

Dnes jsem zkoušela coord nakombinovat malounko jinak, než jsem zkoušela ve videu a výsledek mě mile překvapil. Jen bych chtěla jinačí náhrdelník. Mám o tom jasnou představu, ale musím počkat, až se objeví.

Coord rundown
halenka - Taobao
JSK - Angelic Pretty
punčocháče - Aliexpress
baret - Angelic Pretty
boty - Aliexpress
mašle na baretu - Taobao
doplňky - Lyrel, Tsuki, handmade


...a protože je tohle moje místo, můžu si tu dovolit se rozepsat o makeupu ☺

makeup - Too Faced Born This Way odstín Snow
pudr - Too Faced Born This Way
korektor - NARS
stíny - Too Faced Chocolate Gold palette a Gingerbread Extra Spicy palette
řasenka - Too Faced Better than Sex
rty - Too Faced Melted Matte v odstínu Sell Out
tvářenka a kontury jsou z vánoční paletky TooFaced Best Year Ever


Doufám, že se článek líbil. Určitě přidejte komentář s jakoukoliv zpětnou vazbou, ať už kritickou nebo s pochvalou. Moc děkuji Vám všem, co jste dočetli až sem a u dalšího článku napočtenou přístě!

Yuki ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥