úterý 13. března 2018

Cosples2018

Hezký den přeji ♥ Loni mi to nevyšlo, tak jsem letos konečně zavítala na další ročník Cosplesu pořádaného Brněnskými otaku. Byla jsem na úplně prvním pořádaném ročníku 2016 a neskutečně jsem si ho užila.

O dva roky později jsem se na Cosples podívala znovu. Zlepšila se úroveň? Nebo naopak zhoršila? To vám hned prozradím♥

Letos jsem na Cosplese účinkovala jako jedna z modelek a zároveň návrhářů v módní přehlídce. Musela jsem proto na místo konání dorazit o 2 hodiny dřív, abych stihla generální zkoušku.
S Tadem jsme vyrazili vlakem z Ústí nad Labem v 9:16. V Praze následoval přestup na vlak do Brna, kam jsme dorazili ve 13:20. Odtamtud jsme se přesunuli do našeho 5hvězdičkového hotelu s all inclusive, zkráceně k Mitsu XD Tam jsme se v klidu převlékly a společně vyrazili na generálku.

Protože jsem kvůli praxi nemohla dorazit na zkoušku, která se konala týden před Cosplesem v Brně, byla jsem na generálce krapet zmatená co a kde mám dělat. Při druhém pokusu to už bylo, díky bohu, lepší!
Generálka je zamnou a Cosples může začít!

Tad, Jindra a já jsme šli k pultíku, aby nám potvrdili lístky a dostali jsme "odznáčky zletilosti" :D Letos to byl špendlíček se žlutým motýlkem. Stoupli jsme si ke vstupu do sálu a čekali, až se rozevřou brány babylonské(představte si ty slavnostní fanfáry!!!), a my mohli pozorovat kdo vejde dovnitř jako první.
K mému obrovskému překvapení první vběhla dovnitř promrzlá drobná dívenka v roztomilém kabátku. Byla to Luci. Mávala jsem na ní, ale zdálo se, že mě nepoznává. Dívala se na mě jako by mě nikdy neviděla a její výraz v obličeji se ani na sekundu neměnil v trošek milého úsměvu.
Když dorazila blíže k nám, říkám jí  - Ahoj, ahoj, ty mě nepoznáváš?? A Luci - já tě poznala, ale stála jsem venku na mrazu asi hodinu! Sotva to dořekla, odploužila se celá promrzlá k šatnám a to bylo naposledy, kdy jsme Luci viděli... Bůh ví, co se s ní stalo...
Neeee :D Legrace! O chvilku později jsem ji potkala zas a to už mě vítala jejím milým úsměvem. Hold se potřebovala chuděra jen ohřát ^___^

Protože jsme byli v první 100návštěvníků, čekal na nás i welcome drink s jahůdkou!! A samozřejmě jsem se musela se sklenkou mně neznámého šumivého vína vyfotit XD

A je to tu, zahájení! K mému velkému a milému překvapení na pódium vystoupili motýl Emanuel a Maková Panenka ♥♥♥ AAAAA dětské sny nás všech ožily v jediném okamžku XDXDXD Tento doslova pohádkový pár moderoval celý cosples ☻
foto by Michal Svojanovský

Mám takový dojem, že zahajovací předtančení odtančil stejný pár jako 2 roky předtím... Opět krásně zvládnuté taneční kreace, před kterými smekám, neboť do tanečních jsem nechodila, ačkoliv jsem moc chtěla, takže takové tance ani z 1% neumím. Občas bylo vtipné sledovat jejich grimasy, které při tančení předváděli XD

První polovinu Cosplesu se hrála převážně pomalejší taneční hudba. Výběr skladeb byl z mého pohledu hezký. Vyhovoval mi. Občas se sice našlo něco, co se mi nelíbilo, ale přeci není možné, aby se mi 100% skladeb trefilo do vkusu. 100lidí 100chutí, že?
O půl desáté začala Reinina módní přehlídka. Ano, čtete správně - Reinina. Sice se to tak ofiko nejmenovalo, ale jednoznačně to byla její přehlídka. Nejen, že si dala obrovskou práci s organizací a psaním scénáře, sháněním modelek, vhodné hudby. Představte si to! Ušila okolo 20modelů!! Přesné číslo si bohužel nepamatuju ale bylo to 19 nebo 22, teď nevím. Ale OMG!! 20 precizně ušitých šatů!!! WTF???? JAK???
Já mám takovou teorii... Reina cestuje mezi paralelními vesmíry. Není totiž možné, aby zvládla tolikero krásných šatů, na kterých je až neskutečné množství ručně přišitých aplikací, kamínků a všeho možného a do toho dělala doktorandské studium... prostě to není možné a když na to zpětně znovu pomyslím, padá mi brada dolů. Reino - obrovský palec nahoru a přeji ti, aby sis teď pořádně odpočinula a užila si pozitivní ohlasy na tvé veledílo!
foto by Michal Svojanovský, šaty by Reina - líbily se mi ze všech nejvíce

foto by Michal Svojanovský, šaty by Reina

foto by Michal Svojanovský

Takže módní přehlídka. Doufám, že bude záznam, protože z těch kousíčků, co jsem viděla, to bylo epické, úžasné a místy až mrazivé. A hlavně plno krásných šatů, co víc si přát? Snad jen ty šaty vlastnit XD
Z pohledu účinkujícího, mě, tohle byla první přehlídka, kde jsem nebyla tak nervozní. Sice byla klasická tréma a pocit, že budu zvracet, když jsem měla jít na řadu, ALE! Tady je to ale... Tím jak to bylo takové příběhové, každý měl v podstatě svou roli. Měl se nějak tvářit a šli jsme do sálu ve dvojici, která se rozcházela a pak zase sešla, ze mě všechna tréma opadla a já si celou tu "promenádu" užívala. Jo a taky mi pomohlo, že jsem držela své žezlo XD Aspoň jsem měla zaneprázdněné ruce a mohla se soustředit na to, abych se nehrbila a šla nějak...normálně. Já pevně doufám, že jsem se nekoukala do země :DD Myslela jsem na to. Ale už si nepamatuju, jestli jsem koukala před sebe nebo tradičně do země :DD Ale jsem se svým "výkonem" spokojená. Nezabila jsem se na schodech (jen málem na generálce) a ani jsem nikde cestou neklopýtla na podpatku! Ale i tak... teaparties forever!! XD

Po přehlídce jsem už byla volná a mohla si užívat cosples. Tančilo se, klábosilo s přáteli, jedlo...no...já nejedla, protože jsem lajdák a ve chvili, kdy jsme si s mým drahým šli pro dortík, už byly vyprodané :(((

Moc mě potěšil fotokoutek, kde se fotky rovnou daly tisknout. KONEČNĚ mám krásnou fotku s Tadem, kterou si můžu dát do rámečku na stůl ♥



A tombola - nepřekvapím vás. Nevyhrála jsem. Ani můj drahý. Vlastně...vyhráli jsme mangu, kterou oba nemáme rádi XD Takže jako naschvál!

Po půlnoci se začaly hrát už takové ty víc free písničky, na které se všemožně kroutí. Takže jsme se pokroutili a pomalu se odebrali do našeho Mitsu hotelu spolu s Mitsu.

5 hvězdičkový hotel u Mitsu doporučuji! Zdejší kuchař si zaslouží 10/10 za skvělou snídani, pokojová služba též 10/10 a samozřejmě skvělý servis! Takže Mitsu hotel jednoznačně doporučuji! XD
Neee, už stačí XD Moc děkuji Mitsu, že jsme u ní mohli složit své kosti a neumrzli venku ♥ Děkujeme!

Shrnuto podtrženo - Cosples 2018 byl přecijen lepší jak ten 2016, který jsem navštívila. Sice jsem si říkala, že není co zlepšovat, ale evidentně to jde!

Program super! Výběr muziky jakbysmet! Jídlo a pití, místa na sezení. Výzdoba, celková atmosféra, fotokoutek, tombola, vyhlášení krále a královny. Prostě pohádkový večer

Jen mám jednu malinkou připomínku. Ale opravdu malinkou. Já chápu, že je těžké ohlídat správný dresscode. Je tam přecijen plno lidí. ALE jednou se dal dresscode, tak by se ho hosté měli snažit dodržet. Hlavně pro dámy byla stanovena nějaká minimální délka šatů.

Těch pár slečen, které jsem zahlédla v minišatečkách těsně pod hranici hýždí, by se mělo stydět. Já osobně bych se styděla, kdybych přišla někam, kde jsou všichni oblečení dle nějakého dresscodu a já ho výrazně nesplňovala jako jedna z mála.
Teď nechci znít jako moralista, ale mně osobně to docela vadilo, protože to nebyly ani nějak hezké šaty, ale takové lacině vypadající kousky. Prostě nebylo na co koukat a člověk si jen říkal, jestli ty osoby mají vůbec soudnost...
Je to jako bych si na večerní představení do Národního divadla oblékla mini šaty a nebo jeansy a halenku. Trochu divné...

Takže bych byla rozhodně pro, aby se více kontrolovalo, jestli příchozí vůbec splňují dresscode. Lístky byly vyprodané během pár minut, tak si, dle mého, organizátoři přisnější podmínky dovolit mohou. Ale znovu říkám. Takovéhle případy tam byly velice málo. Viděla jsem, myslím, jen 2 slečny.

Ale jinak cosples naprostá pohádka a příští rok se budu těšit zas!

Popovídala jsem si s mými drahými přáteli, skvěle se bavila a mám opět mnoho úžasných vzpomínek ♥


Teď k mému coordu.
Zvolila jsem mé nejnovější černé JSK a k nim si ušila prodlužovací spodní sukni, též černou. Díky mému kamarádovi, který má doma 3D tiskárnu jsem i konečně realizovala svůj nápad na gothic headdress a vyrobila si, jako takový final touch, i královské žezlo. Takže byl můj coord laděný do takové "královny všeho temného"
A možná jste to někteří poznali.. Ano, můj nejnovější makeup tutorial (odkaz zde) je mířený právě na makeup, který jsem měla na cosplese! ♥

Bohužel celooutfitové foto od Michala Svojanovského nedopadlo a jsem na něm jako jeden velký černý flek, takže přidávám foto vlastní naaranžované na krejčovské panně



headdress by SleepingDoll
shoes from Aliexpress


A nakonec pár fotek z fotokoutku ♥



4 komentáře:

  1. Vypadá to jako úžasná akce <3 I když lolitu nenosím, jen podle fotek byla atmosféra kouzelná! :D Hned mi článek zvedl náladu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, on ten ples nemá s lolitou co delat xD Je to takový kostýmový večírek :) Jsem ráda, že Ti článek zlepšil náladu. Mně ji zlepšil tento komentář, děkuji ^__^

      Vymazat
  2. Já byla taky překvapená, když jsem tě viděla, a taky zmatená, proč jsi už v teple vevnitř(^▽^;)
    Kromě toho mrznutí jsem si ale Cosples taky užila a jsem ráda, že jsme se viděly(*^^*)Jsi jediná, s kým jsem tancovala (*ノ∀`*)

    Přehlídku jsem si užila, netušila jsem, že Reina šila tolik outfitů O.O
    Moc ti to slušelo a naše fotky jsou super(*´∀`*)
    Doufám, že se uvidíme na Animefestu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na animefest jedu, takže se určitě uvidíme! :) Bylo mi ctí si s tebou zatančit ♪♫ ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥