neděle 18. března 2018

Co se chystá??

Hezký den přeji ♥ V dnešním článku vám shrnu, co všechno pro Vás v budoucnu chystám ♥

Dříve jsem šila mnohem častěji než je tomu teď. Občas se sice vyloupnu a začnu něco zase tvořit, ale pak je zase dlouhou dobu útlum. Hodně jsem na "SleepingDoll" prděla, tak to teď chci napravit a začnu si plnit své maličké sny ♥

Takže, věc první - objednala jsem několik japonských printových látek, ze kterých bylo dlouhou dobu mým snem šít něco opravdu hezkého a kvalitního. Nejsem vyučená švadlena, jak stále opakuji, ale i tak chci v budoucnu tvořit něco hezkého a nositelného. K tomu samozřejmě potřebuju i kvalitní látky. Zatím mi škola a má momentální situace brání v tom toho objednat více, ale brzy by se to snad mělo změnit.
Z látek, na které čekám, mám už doma tuhle krásnou jahodovou. Protože už mi na ni přišel dotaz do zpráv, tak to napíšu ještě sem. Obě látky, jak bledě modrá, tak šedá, jsou volné.
Druhá šedá látka je ještě kdesi ve vzdušném prostoru a tu další, třešničkovou, má u sebe Ruki, protože z ní budu šít pro něj sukýnku. Ke každé sukni z těchto látek navíc plánuju ušít i matching headbow ♥ a tím jejich budoucím majitelům usnadnit shánění ladících doplňků do vlasů ♪♫




Věc druhá. Můj šicí stroj blbne. Stehy jsou občas hezké, občas zespoda příliš volné nebo nepravidelné a stroj pracuje šíleně hlučně. Je tedy načase ho dát do servisu a dopřát mu pořádné promazání a seřízení. Pak, věřím, už bude vše v pořádku a mohu se pustit do šití.
A věc třetí - letos opět jedu na Animefest a pár drobností odemě bude, stejně jako v roce minulém, k nalezení ve stánku značky 404 Brand not Found ♥ A taky jsem si založila Etsy. Je to přehlednější způsob, než prohledávat alba na facebooku a pídit se, co je ještě volné a co ne ♥

Odkaz na Etsy naleznete ZDE ♥ plus jsem přidala odkaz i trvale sem na blog do záložky "Made by SleepingDoll" ☺


Doufám, že vás pár těchto informací alespoň trošku potěšilo. To je pro dnešek vše a u dalšího článku zase napočtenou příště ♥
Yuki ♪♫

2 komentáře:

  1. Všechny látky jsou oravdu moc krásné. Jsem natěšená, jak budou vypadat sukýnky. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se na výsledek moc těším ♥ Ještě jsem si přiobjednala jednu čokoládovou ^__^

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥