neděle 12. ledna 2020

Wardrobe post 2020

Je leden a to znamená jediné! Každoroční přehlídka lolita šatníků z celého světa. Přestože jsem blog poslední dva roky docela zanedbávala, nesmím zahálet a s plnou parádou se pustím do svého letošního wardrobe postu.



Letos jsem tak líná psát v angličtině a beztak si myslím, že ty moje slohy nikdo nečte, takže pojedu hezky česky!☻
Co se oproti loňsku změnilo?
Rok 2019 byl v duchu mercari... cardigany z mercari, halenky z mercari, všechno z mercari, protože to je mega levné!
Prodala jsem celkem velkou část svého šatníku. Šlo především o sweet kousky, ve kterých jsem se necítila OK. Na druhou stranu mi přibylo hodně cardiganů, halenek a našla by se i nějaká ta kabelečka. Boty jsou stále při starém, no a co mi přibylo nového za oblečení, to se spolu pojďme podívat!



Na organizaci šatníku se toho příliš nezměnilo. Stále je vše na svém místě, boty jsou, jako loni, dole v botníčku pod oblečením, sukně a šaty na věšáku, nad tím police, kde mám paruky, OTKs, punčochoviny a tak dál...
Vedlejší část skříně je na hromadu mého casual oblečení a mezitím mám schované halenky a cardigany.
Můj kosmetický stolek během roku zažil pár designových úprav, protože proč ne. A co se makeupu týče, stále u mě vede značka TooFaced, ale o tom až později.

Takže čím začneme...




Angelic Pretty
Oldschool OP

Angelic Pretty
Sugary Carnival


SleepingDoll
Dark Princess
SleepingDoll
AliceClockPrint
SleepingDoll
no name JSK

SleepingDoll
Apollonia OP design replica

Baby the Stars Shine Bright
Sweet Cream Strawberry Days

Baby The Stars Shine Bright
Oldschool JSK

EmilyTempleCute

Angelic Pretty
Sweet Ribbon Strawberry




Angelic Pretty
Royal Creamy Chocolate












¨

Lady Sloth
Welcome to my Dollhouse
Innocent World
Angels in StainedGlass

Sleeping Doll
Wild Roses 
Sleeping Doll
Anna's  Rose Garden

handmade

handmade

SleepingDoll
Chocolate skirt

Maxé

Maxé

Bodyline

PorcelainDoll
Ovocná Marmeláda

Baby the Stars Shine Bright
Strawberry Parfait

Angelic Pretty
Wonder Party

Innocent World
Chocolate Teddy Bear

Alice & the Pirates
Vampire Requie
m

AnnaHouse
Angelic Pretty
Ribbon - chan button blouse

Ank Rouge
AngelicPretty
Taobao

off brand

offbrand

Baby the Stars Shine Bright

Metamorphose

Aliexpress











Angelic Pretty
Wrapping Cherry knit bolero
Angelic Pretty
Maiden in Love knit ribbon cardigan

Alice and the Pirates
Half sleeve Rose bolero
 - black

Innocent World
Rose Lace Millefuille bolero

Alice and the Pirates
Half sleeve Rose bolero
 - navy

off brand

Angelic Pretty
Heart Watermark knit bolero


Bodyline, Angelic Pretty, Secret Shop, Aliexpress 
MILK
MILK

Primark

off brand, Angelic Pretty, VisionWorld
punčochoviny na ramínku z Pepca ☻

off brand, handmade, Angelic Pretty, BtSSB, czech indie brands

handmade, PorcelainDoll, 404 Brand not Found, off brand, Lorinoko, Angelic Pretty, Hortensia de la Foret

handmade, PorcelainDoll, 404 Brand not Found, BtSSB, off brand,
Angelic Pretty, Baby the Stars Shine Bright




Lyrel, Porcelain Doll, 5% DokiDoki, off brand, handmade, Bittersweet Carousel, Carmila, VictorianCatherine


MadameMuffin

Angelic Pretty, off brand


a place for my makeup, accessories anb books

Gothic & Lolita Bibles, Keras, Otome no Sewing BOOKs,

FMA is the manga of mi childhood!
A tady je můj top makeup za rok 2019! Jak jsem psala na začátku, TooFaced vede! Zamilovala jsem se do paletek Chocolate Gold a obou verzí Gingerbread Spice. Tyhle 3 používám nejvíc, odstíny mezi sebou různě mixuju, fakt dobře se mi s tím pracuje. 
Dlouho jsem vynechávala pudr a byla to chyba, protože mi nejen zmatní tvář, ale zafixuje makeup. Nevím, proč jsem od používání pudru upustila, každopádně jsem ho začala používat zas a rozhodla se vyzkoušet sypký pudr opět od TF. Jsem s ním spokojená ♥ Bázi pod makeup stále používám mini testovací. Nelíbí se mi ten umělý zápach, takže mám v plánu vyzkoušet novou broskvovou bázi od TF, která snad nebude tak uměle smrdět. Makeupy používám dva - Born this Way a Peach Perfect. Oba jsou fajn a střídám je podle nálady.
V roce 2019 TF vydali i nové linky ve formě fixu. Já tomu moc neholduju, protože mi pokaždé fixové linky moc nekreslili, ale tyto mě překvapily. Když chci hodně tenounkou linku, sahám po těchto BetterThan Sex. Jinak stále na silnější linky používám inkoustovky od Essence ☻
Řasenka stále stejná - BetterThan Sex. A na rty používám nejčastěji od Astor takový, dalo by se říci, barevný balzám na rty a od TF PeachPuff v odstínu fialkové a barevný lesk na rty v odstínu takové růžovo fialkové s glitry. Zapomněla jsem na fotku přidat rtěnku od Kat von D v odstínu Lolita. Tu také používám s oblibou!
Umělé řasy často nepoužívám, ale zařadila jsem je - jsou obyč levné z Aliexpressu ☺
Co jsem změnila, je korektor. Dlouho jsem byla spokojená se značkou Revlon. Pak se mi naskytla příležitost zkusit korektor od NARS a zatím u mě vede ♥ Jsem ráda, že za rok 2019 se moje makeupové přešlapy minimalizovaly a koupila jsem si kosmetiku, kterou skutečně využiju a jsem spokojená ☻
Odličovací ubrousky stále jedu Sephorácké, zkouším různé druhy. A protože jsem na vánoce dostala slevové kupóny do sephory, pořídila jsem si štětce. Ten můj "šmrdlák" (blendící štětec) je už tak opelichaný... A s tou slevou mě celá sada vyšla výhodně, takže jsem po nich sáhla. Otestované zatím nijak extra nejsou, jen můžu říct, že napohmat jsou příjemně fluffy ♥


A to je všechno!
Snad se Vám letošní Wardrobe Post líbil, určitě se nestyďte přidat komentář, to mě vždy potěší a moc moc se těším na ostatní Wardrobe Posty!
Odkaz na mé předešlé posty najdete ZDE ♥
Krásný den! Yuki

2 komentáře:

  1. Nádherný šatník! Obdivuji sbírku beretů a bolerek, tento okruh oblečení bych u sebe chtěla taky rozšířit, jsou to doslova zázračné kousky na skládání outfitů. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super! Sbírku bolerek a cardiganů jsem rozšířila teprve nedávno. Mám většinu právě z mercari, protože to tam vyjde skutečně levně :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥