čtvrtek 2. ledna 2020

Vánoční Lolita sraz v Brně 2019

Protože ne všichni zavítali na sraz v Brně, jste jistě zvědaví, jaké to tam bylo. Tradičně bude report psán z mého pohledu, takže se do toho pojťme dát.

Chviličku počkám, než se moje hyperaktivní černá střela (čtěte Miunka) uklidní a přestane mi běhat po klávesnici...
* čekáme, snažím se ji uplatit pamlskem a drbáním, pomalu se klidní. Vystrkuje na mě zadek, ale já jí to nemám za zlé. Pomalu si lehá vedle mě a začíná spokojeně vrnět. Nyní je čas se pustit do psaní! *

Opakování je matka moudrosti, takže tady je moje cesta na sraz - Trasa Ústí => Brno je dlouhá. Vstávala jsem v 7.00, abych se na sraz připravila. Sice můj coord nebyl nic moc, ale i tak jsem vstala brzy. Chtěla jsem se v klidu probudit, nalíčit. Vše bez zbytečného spěchání. Poslední dobou volím coordy typu - pohodlí především. OTT mě moc nebere a sice si na srazech připadám mezi všemi těmi překrásnými velkolepými coordy poněkud chudá, ale aspoň se cítím pohodlně ☻




Pro představu jsem pro Vás vytvořila menší plánek mojí trasy. Z ústí jsme vyjeli ve čtvrt na deset. Do brna jsme dorazili okolo půl druhé. Kavárna, kde se akce konala, byla naštěstí kousíček pěšky od nádraží, takže bylo snadné na místo konání dorazit. Hned, co jsem vešla dovnitř, mě pohltila tamní atmodféra. Všichni se smáli, bavili, pobíhali kolem a zdravili se se svými přáteli. Celou atmosféru navíc podtrhovalo příjemné prostředí kavárny a decentní vánoční výzdoba.

Nezmínila jsem, že semnou na sraz cestoval i Tad. Jakmile jsme strčili do kavárny nos, Hanka s Evou nám hned ukázaly místa, která pro nás zabraly. Já byla po příchodu jaksi rozvrkočená... Moc lidí, nevím co dřív...jestli se odstrojit a pozdravit nebo obráceně... Panikaaaaaaa !!!

Tad, můj hladový muž šel hned poté, co jsme se usadili, otestovat jídlo. Moc si pochvaloval velký výběr. Šla jsem tedy také ochutnat a nelitovala jsem. Všechno chutnalo výtečně! Poblíž rautu stála majitelka kavárny, která nás vybízela k tomu, ať se nestydíme a naberem si co hrdlo ráčí. Velice příjemná paní ^__^
autor: Michal Svojanovský

Většinu srazu jsem seděla ve svém koutečku, občas upletla pár řad šály... Ale jak už to tak ve společnosti bývá, spíš se klábosilo a klábosilo a klábosilo. A smálo, jedlo, pilo... (my jsme byli takový kofolový koutek ) Mezi přáteli jsme si o rozdali dárečky. Já dostala od své vánoční víly úplně boží voňavé mýdlo. S Tadem jsme ho očuchávali skoro celý sraz. Voní tak sladce. Největší radost mi udělala 3 klubka roztomile barevné vlny od Hanky. Ještě jednom moc moc moc děkuju ^___^ Hned jsem věděla, na jaký projekt ji použiju a samozřejmě mám už nahozeno! Určitě se Vám tu se svými pletacími počiny také pochlubím ♥


Samozřejmě dál pracuju na šále, protože jsem si dala slib, že bude hotová co nejdříve. Aby mi Hanka v zimě nezmrzla. 

Co se týče programu srazu, moc se mi líbilo, že nebyl nějak natěsnaný na sebe. Měla jsem díky tomu čas obejít většinu svých přátel. Zahájení srazu bylo ve formě kulturní vsuvky. Jane, Reina a Mitsu, slečny organizátorky, pomalu vešly do místnosti zpívajíc jakousi vánoční píseň na téma svaté Lucie. Reina stála uprostřed a měla na hlavě věnec s hořícími svíčkami. Celý sraz byl vlastně v duchu svaté Lucie. Následovalo několik her, kterých se mohl účastnit jen ten, kdo chtěl. Kreslící soutěž se mi moc líbila. Nezapojovala jsem se, protože to jde mimo mě, ale s nadšením jsem pozorovala ostatní soutěžící. Všichni si vedli skvěle. Nejvíce mě zaujal lineart od Ami. Ten se opravdu povedl. 
Celý večer vyvrcholil tombolou. Hlavní cenou bylo 63. vydání Gothic & Lolita Bible. Protože jsem sběratel GLB, toto vydání mám. Přála jsem si, aby ji vyhrál někdo, kdo ji opravdu ocení. Držela jsem palce, modlila se a.... Vyhrál Ruki :D Já, až mi to přišlo trapné a nemístné, vykřikla - Rukiiii jako vážně????? Bylo to impulzivní, až jsem se za sebe styděla, jen jsem to dořekla :D Ale už se stalo. 

autor: Michal Svojanovský

zbytek večera probíhala menší afterparty, dokud jsme se všichni postupně nerozešli domů. Já a Tad jsme dorazili v 0.50 a vyřízení šli spát. Přesně proto jsem vždy ráda za jednoduchý coord. Procestuju za den ČR tam a zpět, přijdu domu, odstrojím se a hurá do postele. Jsem vždy ráda, že žiju. Ale stojí to za to.
autor: Michal Svojanovský

Snad jsem na nic nezapomněla...

Myslím, že se sraz velice vyvedl, organizátorkám klobouk dolů za výběr místa, pohoštění a program. Přijde mi, že s každým rokem se srazy posouvají o laťku výš. Osobně mi ani trochu nevadí platit vstupné. Je v tom jídlo, program a ceny za soutěže, tombolu + uvítací balíček pro každého. Všem to moc slušelo. Viděla jsem i plno opravdu originálních tematických coordů. Zkrátka bylo neustále čím se kochat. Ale nejkrasnějším asi sraz dělá právě to shledání s přáteli. Bez přátel by to nebylo ono, alespoň tedy za mě ☻
autor: Michal Svojanovský

Na závěr přidávám svůj coord rundown ♥

cardigan - Alice & the Pirates
top - sekáč
sukně - InnocentWorld
boty - Aliexpress
mašle/čelenka - Baby the Stars Shine Bright
doplňky . handmade, offbrand



Snad se mi poštěstí zas psát články častěji. Napočtenou zas příště!
Yuki ♥

1 komentář:

  1. Sraz byl opravdu fajn a bylo těžké odolat a nepřejíst se. Moc ti slušelo. Ta sukně mne překvapila. O GLB budu dobře pečovat. Prohlédl jsem si to až doma, v klidu. Já jsem také vyjekl, když jsem zjistil, že jsem vyhrál: "Ty krávo!!!" :-) Na srazech nerad takové věci prohlížím, tak to třeba vypadá, že to neocením. :-) Na netu si prohlížím takřka každý den.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥