pondělí 11. června 2018

Krejčovský spam

Zdravím všechny své milované čtenáře, komentující a tiché pozorovatele a všechna kouzelná stvoření ♪♫
V dnešním příspěvku, jak již z názvu vyplývá, budu hovořit o šití. Budu psát, přesněji. Takže,....píšu.
Krom toho, že tu bude i fotospam mých prací za poslední dobu, tak mám několik myšlenek, které bych s Vámi ráda sdílela. Však víte - osobní blog...můj věrný deníček v nouzi a návalu myšlenek, které NUTNĚ musíte vypustit ven!

Nejdříve spam fotek - za poslední dobu jsem toho ušila na své poměry dost! Od doby, co jsem se odstěhovala od rodičů, jsem sem tam něco ušila, ale moc toho nebylo. Teď šiju jednu věc za druhou a jsem za to moc moc ráda! Šití mě baví. Je to činnost, při které si odpočinu. Nechávám se unášet kreativitou - lolití kreativitou, protože lolita módu miluju a o to víc miluju tvořit oblečení v tomto stylu.



TVOŘIVÉ SHRNUTÍ :D SE STRUČNÝMI POPISKY - TEĎ!!!

Kitty Party JSK - na přání

recyklovaná punk sukně - moje XD



Heart Apron/ zástěrka - pro mě

čokoládová - pro mě

StrawberryPicnic blue - čeká, až se jí někdo statečný ujme QQ

StrawberryPicnic black I - na přání

StrawberryPicnic black II - na přání

SummerBlossoms - moje! XD



Šití mi pomáhá zapomenout nachvilku na starosti, jež s sebou život přináší a dělá mě to šťastnou. A v neposlední řadě mám vždycky naprosto nepopsatelnou radost, když pro někoho něco šiju a tomu člověku se to líbí, má z toho radost a hlavně to nosí! Jen si to představte - věc, kterou jste vytvořili, dali jste do toho kus svého lolitího srdíčka, šili to s láskou, teď dělá někomu radost ^__^
Od doby, co jsem šicí stroj dala do servisu a vrátil se v plné parádě, jsem si začala všímat, že si na své práci dávám víc záležet. Víc mě štve, když vidím, že mi někde ujel steh a není to přesné. Víc mě štve, že nemám dokonale začištěné kraje látky. A i když šiju něco pro sebe, už to neodflákávám a dávám si záležet. Nešidím sama sebe XD Dřív jsem se hrozně bála přišívat zipy. Byl to pro mě horor. Nešlo mi to. Skrytý zip nebyl skrytý. Najednou to ale jde. Jakto? Upřímně, přišlo mi, že se nějak nezlepšuju...Pak jsem se ale rejpala v minulosti XD Koukala na své starší práce a říkala si - ale jo! Zlepšila jsem se! Teď, teď už si mé výtvory tu "brand" cedulku celkem zaslouží. (řečeno stylem - Yuki, ušla jsi ve svém amatérském šití dlouhou cestu - tak si konečně vytvoř cedulky, když sis to tolik let přála ) Ale hlavně - to krásné logo si zaslouží mít vlastní cedulky. Opravdu děkuju slečně, která mi jej navrhla. Je nádherné, úžasné a já se do něj úplně zamilovala! ZDE je odkaz na její stránku :)



Další, kdo si rozhodně zaslouží mé obrovské nekonečné díky je Mája. Šikovná švadlenka, jež se schovává za značkou PrettyHousewife a MadameMuffin. Její krejčovský skill je famózní. Všechno je tak precizní. Je neskutečně talentovaná a moc mi pomáhá. Když něco nevím, optám se o radu a vždycky mi je ochotná poradit! I ona je důvod, proč se chci stále zlepšovat.
Jak jen to popsat - mám od MadameMuffin 3 kousky oblečení. Každý kousek je precizně ušitý. Tak dokonale, že se za své křivé stehy přímo stydím. Mně prostě baví koukat na tu dokonalost :D Pozorovat každý steh, každý začištěný okraj a kochat se tou nádherou. A říkám si - pánejo, taky bych chtěla mít tak krásné ušité oblečení. Tak bezchybné. Samozřejmě je to i zkušenostmi. ALE zkušenosti a škola není všechno. Člověk může šít 20 let, mít krejčovskou školu a stejně bude mít křivé stehy a celkově to bude ušité kostrbatě. A pak člověk s poloviční praxí šije milionkrát lépe. Je to, dle mého,o tom konkrétním člověku.O tom, jak se chce nebo nechce zlepšovat a jaké do toho dává úsilí. A taky o tom, jestli k tomu třebas má vlohy. Ale to je můj osobní názor.

foto ukradeno z FB MadameMuffin
https://www.facebook.com/MadameMuffin/

Malý odstaveček o pochvalách. Samozřejmě mi dělá radost, když pochválíte nějaký můj výtvor. Komu by neudělala radost pochvala. ALE pokud by mi všechno všichni jen chválili, nikam bych se nedostala. Proto - děkuji Vám všem, kdo jste mi narovinu řekli, že tohle je ew. Že tohle není ještě ono, ale jistě bude. Upřímnost je skvělá věc. Já si jí vážím. Když vám někdo upřímně řekne - eee...ne...tohle není dobré...tady to máš divné. Ten zip je špatně přišitý -> a pak vám za nějaký čas poví - tohle je hezké! Povedlo se ti to - > ta pochvala je o to krásnější. Víte, že je to upřímné a to je super! ♥

jedna z mých prvotin někdy v roce 2012, myslím. Látka absolutně nezačištěná. Pamatuju se, jak z toho lezly nitě a kanýr "nařasený" skládáním látky, protože jsem nevěděla, jak se řasí - ale google pomohl, časem :D


K té krejčovské škole. Studovat bych ji nechtěla. Nechci totiž šít z donucení. Nechci, aby mě nutili co šít... já si na to "moderní" odívání moc nepotrpím... Šiju to, co se dá unosit :D Extravaganci odemě moc nečekejte. Chtěla bych, aby i nadále šití zůstalo mým koníčkem a mé výtvory přinášely alespoň špetičku štěstí jejich milým majitelům ♥

Oki! Snad jste ten můj slovní výlev přežili :D Děkuji, pokud jste si  virtuálně "vyslechli" mé myšlenky a u dalšího článku napočtenou příště! ♥

Yuki♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥