pátek 8. června 2018

Animefest 2018 očima Yuki

YUKINO!! ODEJDI OD TOHO POČÍTAČE A JDI SE UČIT! Zkouškové pro tebe neexistuje nebo jak?!

Víš co, mé drahé svědomí? Zalez! Já to už opravdu musím napsat!

Taaakže, krásný slunečný den! Předtím, než mě můj drahý donutí jít studovat orgány lidské i nelidské, jsem se rozhodla napsat animefestí shrnutí mýma očima.

Než začnu, tak bych chtěla moc moc poděkovat za vaše komentáře nováčkovského příspěvku! Mile mě to překvapilo a jsem za reakce ráda ^__^ A také chci poděkovat všem, co se zastavili u našeho stánku na animefestu. Bylo vás fakt hodně. A i když jste se třeba byli jen podívat a pozdravit, jsme za to moc moc rády. Vůbec jsem to nečekala a udělalo mi to radost.



PÁTEK
Inu, v pátek ráno jsem se krásně vyspala. Vlakem jsme vyráželi až někdy v 11, takže jsem se vyspinkala do růžova, umyla si vlasy, konečně se rozhodla, co si vezmu na sebe a pak to stejně změnila a vyrazili jsme s mým drahým na vlak. Cestou na vlak jsem si uvědomila, že mám doma u skříně pověšený svetr, který nutně potřebuju, takže jsem se pro něj vracela. Byla jsem ve stresu, že nestihneme přestup v Praze. Skoro se to stalo! České Dráhy... čekej dlouho... času dost. Achjo....
Opravdu ráda cestuju vlakem, bez ironie. Ale nesnáším, když musím přestupovat, protože na 50% se vám stane, že ten přestupní spoj nestihnete i když máte mezi přestupem čas víc jak 30minut!! To je jedna výluka tam, jedna sem...

Nuže, dojeli jsme na animefest. Já si vystála svou mini frontu, abych dostala cedulku s nápisem "Módní koutek", kterou jsem na sebe ani jednou nevzala. Bylo tam mé pravé jméno a příjmení, což jsem se divila. Čekala jsem přezdívku. Barvu pásky jsem měla jak jinak než růžovo fialovou - neboli tvůrci. Vtipné bylo, že mi ladila s ofinkou! XD to je prostě frakce stvořená pro mě.

Zatímco Tad čekal v dloouhé frontě na svou pásku,já se přesunula za Mitsu do CraftAlley, kde jsme vybalily náš společný stánek. A protože vedle nás sídlila i Mája se svým MadameMuffin stánkem, měly jsme tam takový supr čupr lolití stánkový kouteček!

Můj páteční coord zdokumentován nemám, tak snad jen instagramové foto, kde můžete vidět i nás stáneček!


Krom pokukování po cosplayích jsem šla samozřejmě okukovat i stánky. Koupila jsem si super lucky pack s pandou!! Bylo tam plyšové ovoce a plno sladkostí! Momentálně je plyšový citronek součástí mého polštářového komplexu v mém spacím koutku.




Jakožto fanoušek Marvel Universe jsem byla unešená ze všech těch skvělých cosplayů! Hela, Star Lord, Mantis, Loki! Naprosto úžasné!



SOBOTA
V sobotu jsme vstávali brzy kvůli zkoušce na přehlídku. Byla jsem z toho dost ve stresu, protože jsem nebyla na zkoušce, která se konala týden před animefestem. Měla jsem strach jak moc budu oproti ostatním pozadu...
Po zkoušce, která byla už v 7 ráno, jsme se s Mitsu přesunuly ke stánku. Nalíčily se a připravovaly na přehlídku. Ta dopadla dobře! Nikdo se nezabil na schodech a celkově se to zvládlo, uf uf. A snad to mělo i úspěch XD Reina si se scénářem dala dost záležet, tak by byla škoda, kdyby její tvrdá práce nebyla pochválena ♥ Já se pak koukala na stream doma. Bylo to úžasné!
Toto je má jediná alespoň trochu použitelná fotka z přehlídky... Byla jsem v království smrti, wahahahaha!


A tady je pak společná fotka, na které však nejsem, neboť jsem autorku fotky, Tsuki, držela na zábradlí, aby při focení nespadla do jezírka XDXD


Po přehlídce jsem se uchýlila zpět ke stánku. A pak na přednášku o Lolitě, jakožto životním stylu,kterou jsme s Mitsu měly v módním koutku. Účast k mému velkému překvapení byla veliká! Moc děkuji všem, kteří jste si udělali čas a přišli. No...s Mitsu jsme se rozkecaly a přednáška se o něco protáhla. Ale bylo o čem povídat XD
A samozřejmě máme i onu trapnou fotku z přednášky. Takové to, když vás někdo fotí, když mluvíte/ jíte... to vždycky vypadá vtipně :DDD

autor: AIBaal
Během animefestu jsem samozřejmě nafotila i něco použitelného ♥ Konkrétně tato fotka Mitsu mi teď zdobí mou zeď v pokoji♥



A pak jsem samozřejmě nafotila i jiné fotky ^__^



V sobotu večer jsem měla přednášku o tom, jak levně získat brand. Účast sice byla o něco menší, ale čekala jsem to, vzhledem k tomu, jak pozdě ta přednáška byla. Doufám, že všem,co jste dorazili, těch několik tipů pomohlo a získáte díky tomu třebas i nějaký váš dream item ^__^

A ještě k těm fotkám.... Proč se nezasmát, že? Vždycky vidíte hotové fotky, ale co si dát pro změnu menší kompilaci fotek, které předchází těm povedeným XD Neboť ne vše je tak růžové, jak se může zdát!


NEDĚLE

V neděli jsme si přispali, což bylo fajn. Vyspinkaní do růžova jsme rozbalili náš stáneček s duhou a jednorožci a obíhali ostatní animefestí stánky. Protože v neděli je nejvyšší čas si něco pěkného odnést. Je to BUĎ TEĎ NEBO NIKDY. Navíc máte všechno okouknuté a tak nějak máte jasno, co opravdu chcete.
No já jasno měla - mé bloomers, jež jsem si kdysi dávno v počátcích mé lolití éry šila, se po sériích opakovaného praní a nošení, začaly mírně rozpadat. Tak jsem si udělala radost bloomerskami od MadameMuffin - mé první kupované bloomersky! Jsem chudý student, takže rýže na mnoho způsobů a čínské polívky jsou u mě na denním pořádku - k tomu se hodí roztomilá miska s kočičkami ♥ a také roztomilé placky z obchůdku s krásnými loli able arty. Jeden ten art na placce mi momentálně i zdobí pokoj ♥ A pocky mi darovala Mitsu, děkuji Mitsu, protože prostě Rilakkuma ♥♥♥


A teď fotoshrnutí celého conu!!! Protože díky fotkám se vám vybaví mnoho věcí, na které jste si v průběhu psaní článku nevzpomněli xD
jsem zkusila rámen - bylo to nejlepší rámen, které jsem kdy měla!!!

Můj drahý nám občas pohlídal stánek, a tak se k tomu i řádně nazdobil ☻
s Mitsu jsme našly OBŘÍHO Totora!!!

měla jsem matching jahodové wafle! Ladily mi s šatama a mitsu mě prostě musela vyfotit XD
Cute plyšový banánek procestoval celý animefest! A má z toho radost



A ze série nepublikovatelných fotek vyšla i jedna použitelná - děkuji Mitsu XD


Zkrátka jsem si Animefest moc užila. Sice jsem z programu nestihla nic, ale díky společnosti přátel a plno dalších lidí a stvoření to byla ohromná zábava. Mám plno nezapomenutelných zážitků a moc se těším na další ročník.

A co vy? Jaký byl Váš animefest? ^__^

4 komentáře:

  1. Animefest byl SUPER! A mám velkou radost z toho, jak se vydařila přehlídka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta přednášková fotka je super. :D Taková lolita v akci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu lidi, co na takových "akčních" momentkách vypadají dobře :DD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥