neděle 4. února 2018

GothicLolita makeup

Hezký večer ♥
V minulém video tutorialu jsem vám ukázala jak na jednoduchý sweet lolita makeup a dnes bychom tedy měli dát prostor milovníkům temnějších stylů!

Tohle video mi dalo jak editací tak dobou natáčení zabrat asi nejvíc. Denní světlo se mnou hrálo na schovávanou, automatické zaostřování nezvládlo poslední a asi nejdůležitější záběr (a já trdlo si toho všimla až v počítači, když už jsem byla odlíčená ) a notebook se mi několikrát sekl, takže jsem vše mohla editovat znovu... Nakonec se to nějak zvládlo a tady to je!

Speciálně pro tutorialy a různá lolití videa jsem si na youtube založila blogový kanál, tak budu ráda, pokud mi dáte odběr a budete sledovat dál ♥

Na předešlém kanále mám i nějaká má osobní videa, netýkající se lolity a v horší kvalitě. Zde bych chtěla začít s tou kvalitnější tvorbou - takový nový lepší začátek ♥




A pokud se tutorial líbil, budu ráda za like, či nějaký komentář jako zpětnou vazbu, že mám zase nějaké video natočit ♥

Co jsem použila?
- Neutrogena krém na tělo a tvář
- smíchaný makeup L'oreal (ivory rose) + Dermacol Barrandov Studio makeup
- korektor Revlon
- Rimmel fixační pudr
- Essence inkoustové voděodolné linky 
- TooFaced paletka BossBeauty Agenda limitovaná edice
- tvářenka v paletce od TooFaced
- TooFaced řasenka
- Maybeline rtěnka
- umělé řasy z aliexpressu 
- Essence lepidlo na řasy

2 komentáře:

  1. Moc ti to sluší(*^^*)Je super vidět postup a jaké produkty používáš, myslím, že by bylo dobré dát do popisku i jejich seznam, aby nebylo třeba proklikávat zpátky videem(´∀`;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek jsem konečně aktualizovala o seznam produktů ♥ A děkuji za pochvalu *____*

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥