pondělí 10. července 2017

Yukiin deníček - tak jsem zas začala šít...

Mám doma minimálně 3 rozdělané věci z tohož dvě mám rozešité už několik let... Ostuda... hanba mi...
Nějak jsem ztratila chuť šít. Pokaždé, když jsem si řekla - jo! Teď začnu! - měla jsem výčitky, že bych mohla dělat jiné věci. Uklidit doma, uvařit, učit se do školy. Teď mám zasebou všechny zkoušky a ta poslední je za dlouho, takže se v blízké době neplánuju učit, byt mám jako klícku, uvařit nepotřebuju, neboť je to škoda... Sama toho moc nesním a než bych to snědla, jen se to zkazí. Pro jednoho člověka se opravdu vařit nevyplatí. Před několika dny jsem dělala zapékané těstoviny a třetí den, kdy mi zbývalo víc jak půl pekáče, jsem pozvala mou sestru a kamaráda ke mně na oběd, abych to nemusela vyhodit >__< Díky bohu to snědli vše, takže se to nevyhodilo. A chutnalo jim! Juhuu
Ale to jsem odbočila...
Mám toho rozešitého hodně... a taky hodně v plánu. Sem tam mi blbne steh na šicím stroji, takže se celkem bojím pustit do nějakých zakázek. Začala jsem na rozehřátí classic sukní pro mou maličkost. To je zase story... Nejdříve to měly být OP s šifonem, které jsem vzdala kvůli nervům se začišťováním šifonu, pak jsk, které jsem ve finále rozebrala kvůli praktičnosti a udělala z toho jednoduchou sukni. Achjo...milionkrát změním plány co s tou látkou vlastně chci. ALE! Je to hotové!! :3











Druhá věc, pomalu napravuju resty - rozehřívací kolo druhé! Zelená sukně. Nastříháno na ní mám minimálně měsíc, do včerejška v látce nebyl jediný steh. Tak jsem včera něco ušila, ale do kanýrů a krajek se mi ještě moc nechce...

To je pro dnešek vše ♪♫ Připomínám Severočeský Lolita piknik, který sekoná v srpnu, takže posílejte přihlášky ^__^ Nováčci vítáni! Zatím je nás přihlášeno mailem 7! Což je fantastické! A jsou to vesměs lidi mimo sever, což je neuvěřitelné. Takže milí nováčci, lolitky skryté před zraky komunity, nebojte se vystoupit ze stínu a přijďte se pobavit a poznat novou společnost lidí! ^__^ Jistě nebudete litovat, jako jsem tehdy nelitovala svého prvního srazu já. A taky, v Děčíně je výborná zmrzlina, tomu přeci nelze odolat ♥
Odkaz na FB událost zde!

Napočtenou příště! ♪♫
Yuki ♥

3 komentáře:

  1. Ta květovaná sukni je naprosto boží :-* Any

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mnohokrát děkuji♥♥

      Vymazat
    2. Ano, je krásná. Má velmi pozitivní atmosféru. Ihned si představím procházku zámeckou zahradou, mezi keříky růží. ♥

      Již nějaký čas uvažuji o nějakých šatech s květinami. Tak třeba časem..... :-) Ruki

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥