neděle 2. července 2017

♥VIDEO♥ Sweet lolita makeup

Hezký večer! Hádejte kolik je hodiiiiiiin? Anoo, zase půlnoc... Po půlnoci vydávám další článek, a tak vy, noční sovy máte možnost ho vidět jako první XDXDXD
Po dlouhém rozmýšlení, přemýšlení a nervech s baterkou od foťáku jsem konečně dodělala tutorial na sweet lolita makeup, který je vhodný klidně na každodenní nošení. Je jemný, málo nápadný a opravdu jednoduchý! Zvládne ho každý ^_^ neboť já se líčit neumím a tohle je asi vrchol mého umu XD Avšak víte co se říká? V jednoduchosti je krása! ♥
S umělými řasami bojuju léta! Zkoušela jsem to asi 4x a vždycky to bylo totální wtf! Nedržely, vypadaly zvláštně, měly moc tlustý okraj a jeden pár stál tolik peněz... Teď jsem si z aliexpressu koupila velice levné řasy s tenkým okrajem a jsem maximálně spokojená ♣♥♥♥

Budu ráda za vaše názory, tipy na kosmetiku kterou používáte a vše co vás napadne ♪♫ 
Je ze mě jůtůber XDXD ne, to ne :D Ale je to lepší jak fototutorial! Příjemnou zábavu!

Odkaz na umělé řasy je ZDE!



2 komentáře:

  1. To video je skvele :D Mas tam takovy prirozeny, prijemny hlas. Muzu se zeptat, cim ty rasy lepis? Jestli je vicemene jedno, ktere lepidlo na rasy pouziji, nebo se vyplati priplatit za kvalitu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S řasami takovou zkušenost nemám, ale za sebe mohu říct, že lepidlo, co bývá v balení spolu s řasami (pokud tam vůbec je) lepí dost mizerně >__< Už několik let mám doma lepidlo od Essence, nevím zda se ještě prodává, každopádně jsem s ním spokojená a ve videu ho taky ukazuju, jako všechnu kosmetiku,jež jsem použila ♥ :) Děkuji za komentář!

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥