čtvrtek 27. srpna 2015

Abstraktní buchta tajemné chuti

Tento recept jsem vymyslela dnes ráno při bloumání, co sladkého bych zblajzla. S jednou ingrediencí mi nápad vnukla paní/slečna, jež komentovala pod mým minulým receptem na buchtu a doporučila přidat pudinkový prášek. 
A proč buchta tajemné chuti? Protože je vynikající, ale nevím, k čemu bych tu chuť přirovnala XD

JDEME NA TO!

♥Ingredience♥

☺cukr moučka - 1hrnek
☻vejce - 3ks
☺polohrubá mouka(nebo i hladká, jak je libo) 2hrnky
☻máslo 125g (půlka 250g kostky, prostě to nemusíte vážit XD)
☺vanilkový cukr 1balíček
☻kypřící prášek 1balíček
☺mléko 1hrnek
☻marmeláda - nějaká poctivá s kousky ovoce, použila jsem borůvkovou(protože borůvky ňam ňam) 
Dala jsem 2 lžíce, protože mi musí zbýt i na palačinky :D ale klidně s ní nešetřete! Přidejte podle chuti
☺pudink v prášku - doma jsem měla jen ananasový od Dr. Oetkera. Můžete tam dát taky nějaký podle chuti.


♥Postup♥

Smícháme dohromady vše kromě marmelády a másla. Máslo rozpustíme a přidáme do směsi, s marmeládou stále čekáme. Ingredience rozšleháme metličkou dokud z toho nebude jemná hmota. 
Připravíme si plech, vyložíme jej pečícím papírem a nebo vymažeme máslem a vysypeme hrubou moukou. Troubu předehřejeme na 170 stupňů. 
na plech vylijeme asi 70 - 80% těsta a zbyteček si necháme. Zamícháme do něj marmeládu a vylijeme to cik cak na světlé těsto na plechu. Vezmeme lžičku a vlnkatými pohyby uděláme takovýto abstraktní tentononc.

Veledílo dáme do předem vyhřáté trouby a pečeme cca 20 minut. 

Po upečení sice buchta není tak barevná, ale chutná skvěle!!

DOBROU CHUŤ!


2 komentáře:

  1. Hm, tak použít marmeládu pro změnu nenapadlo mne :3. Tudíž to vyzkouším, zní to lákavě a otevírá to další možnosti.

    Vzorek vyrábím spíše vidličkou než lžičkou, dá to méně práce, tedy alespoň mám ten pocit :3. No, jsem spíše na nepečené sladkosti, takže pečení je pro mne vždycky tak trochu výzva. Tedy pokud jde o sladké.

    BTW slečna...nadosmrti ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu, mám to přesně naopak. Pečené dezerty jsou mé oblíbené a studené moc nedělám ^__^ Mockrát Vám děkuji za výměnu nápadů!

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥