úterý 23. září 2014

Shopping Update vol. 7

Hezké úterní odpoledne :3
Poslední měsíc jsem měla velikánské štěstí co se sekáčových úlovků týče a přibylo i několik loli věcí. Má skříň na lolitu praská (respektive se tak nějak hroutí pod tíhou oblečení) Už mám vyhlídnutou novou a lepší XD. S nakupováním je ale na dlouhou dobu konec! Blíží se Vánoce a já bych se měla pustit do výroby dárků :3


Visací náušnice nenosím, protože mi jsou nepohodlné, vlastně nenosím náušnice vůbec a když na mě výjimečně nějaké uvidíte, jsou to pecky. Oboje růžičkové náušnice mám z Kiku (jedny stály 25kč *__*)
Pak jsem si udělala radost novýma sluchátkama od Sony. Jsou vážně super, mají dobrý zvuk a hlavně jsou pohodlná :3 
Ty zajímavé tyčinky jsou takové vietnamské arašídové tyčinky. Když jsem byla o prázdninách v Teplicích kvůli focení pro Kirovu knížku, dali mi tam tuhle zajímavou sladkost ochutnat a od té doby jsem se ji v Děčíně snažila najít. Bez úspěchu, až při cestě od doktorky jsem je našla u vietnamců pár metrů od mého baráku XD


Dostáváme se k mým sekáčovým úlovkům!

To krémové je nějaký top, který zatím nemůžu nosit. Musím najít nějaké tílko...ne vážně, já nevím jak se tyhle krajkové průhledné věci nosí, ale moc se mi to líbilo. Druhá věc je puntíkatý top s límečkem. Už jsem ho nakombinovala k lolitě a se srdíčkovým cardiganem vypadá skvěle!


Fialová halenka je z výprodeje v GATE. Stála mě JEN 59kč! O__O (omlouvám se, že není na fotce vyžehlená >__<)








Tenhle nádherný loli kabát jsem koupila od Cherri. Vážně z něho mám radost. Teď můžu nosit lolitu v každém ročním období *__*



Tuhle sukni jsem dostala od JAm. Ano správně, dostala. Nevím čím jsem si ji zasloužila, ale moc moc děkuju :3 Je nádherná a po maximálním stažení mi i sedí ^__^ (Už mám nápady na outfity XD)



Na Knoflík bazaru jsem si od Venei koupila naprosto nádherný kulatý headdress :3 Bohužel jsem si ho zapomněla u babičky, a tak jediná fotka, kde je nejlépe vidět, je tato


Další sekáčové úlovky! Cardigan se srdíčky a v královské modré. Oba mají tříčtvrteční rukávy a jsou úžasné! Oba již našly v mém šatníku využití. Svetrů není nikdy dost XD


Poslední jsou dvě brože z GATE. Nevěděla jsem kterou, tak jsem ukořistila obě :3

Tímto se s Vámi loučím a napočtenou příště! ^__^




4 komentáře:

  1. Ha, ten kabát (ale v červené kombinaci) jsem našla v Praze v jednom obchodě..Kraka-něco se jmenoval..měli tam krásný věci.. zalíbil se mi tak moc, že jsem se rozhodla si na něj šetřit xD!..

    Už se těším až tě v tom všem uvidím ^^!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké úlovky a mám z Gatu úplně stejnou halenku, ale stála mě teda 160 :D A kabátek je moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé úlovky. ^^ A ty brože z Gate mám taky obě. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥