pondělí 15. září 2014

67) Yuki's diary - lifestyle loli

Hezký večer Vám všem! :3
Dokončila jsem Noční vílu a v průběhu tohoto týdne chystám fotky, dále mám v plánu velikou spoustu loli věcí, pořídila jsem si zimní kabát, ale na psaní článků kvůli praxi nezbývá mnoho času. Budu se ovšem snažit sem přispívat i nadále svým obvyklým spamem XD

Už uběhl nějaký ten pátek, co jsem opět usedla do lavic školních. Jelikož jsem již ve 3. ročníku, na rozvrh se přidala i odborná praxe v nemocnici. Kvůli tomu musím na ranní vstávat už v půl páté. 
Kvůli škole, nebo spíš lidem v ní jsem byla nucena potlačit svůj lolití život, respektive se o něm nezmiňovat, dělat, že neexistuje. Je to celkem těžké, když tím opravdu žiju, ale snažím se. Díky tomu se svými spolužáky tak nějak vycházím. 
V rodině právě máme velmi smutnou a nepříjemnou situaci, takže se snažím myslet na pozitivní věci, žiju si svůj lolití život alespoň ve svých komnatách (můj pokoj plný nepořádku), po večerech poslouchám Lolitinu od Misako Aoki. Musím Vám říct, že lepší "vymývárnu mozku" jsem nikdy neslyšela. Je to úžasné, chytlavé a nutí vás to být taky tak veselí a kjůt jako Misako :3 Už umím text nazpaměť a sem tam přidám i nějaké gesto rukama XD Ne vážně! Až Vám bude smutno, nebo cokolic, kdy potřebujete rozveselit, pusťte si Misako.

Přemýšlím nad tím, zda se považovat za lifestyle lolitu. Přikláním se spíše k možnosti ne, protože své já musím potlačovat ve škole, ale teoreticky by to šlo, že mám dvojí život, jako Hannah Montana XDDD 
Musím si ještě zopakovat několik věcí na zítřejší praxi, takže už jsem na konci toho, co jsem chtěla napsat, tedy, alespoň myslím... 
Do budoucna se můžete těšit na Shopping Update (mám spoustu sekáčových úlovků)

Napočtenou příště!
Yuki^____^ 
já při psaní tohoto článku - foto z webkamery
toto chladné počasí je skvělé na kigurumi

2 komentáře:

  1. Já třeba myslím, že lifestyle není o tom, jak často člověk nosí Lolitu. Někdo ji může nosit každý den, ale budete jen oblečení, a pro jiného je to prostě způsob života, i když němůže Lolitu nosit do školy nebo zaměstnání :)

    Little Notes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak samozřejmě, že to není jen oblečení, ale i tak v tom hraje důležitou roli :) a chtěla jsem tím říct, že mi je celkem líto, jak mě škola(respektive lidi v ní) omezuje v oblékání a v sobě samé. Kdybych se chovala tak, jak se obvykle chovám, kolektiv by mě nepřijal :D Chtělo to přistoupit na jejich slang XD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥