pondělí 30. června 2014

Yuki's Lolita week day 5. and 6.

Ahoj ^__^ Omlouvám se za zpoždění s přidáním článku. Neměla jsem celý víkend přístup k PC.
Protože nastalo to nečekané zpoždění, sloučím oba články dohromady.
V pátek byl poslední školní den - vysvědčení. Zvolila jsem Classic Lolitu, protože to byl slavnostní den a zrovna jsem ten týden dokončila mé 1. classic šaty. Tátova přítelkyně z nich má jistě radost, protože světlé oblečení nosím zřídka XD 
V pátek se mi honilo hlavou, proč nemám pořádné místo na photoshoot T__T



Na sobě mám
JSK, bloomers, kamej - handmade
Halenka - AnnaHouse
Boty - Antaina
Kytičky - PorcelainDoll
Silonky - Lindex
Aktovka - NewYorker
mini kuřeci spodnička - Bodyline





Jo a v pátek jsme dostali uniformy do nemocnice :D Bojte se! Od září bude Yuki postrachem děčínské nemocnice :DD



Druhý outfit je z pátečního večera, ale měla jsem ho i v sobotu. Konalo se, stejně jako každý rok, před prázdninové anime promítání. V názvu je sice anime promítání, ale je to spíše taková přátelská sešlost, povídání si, hraní her a bezesná noc. Říkla jsem si jak je super mít bloomers. Kinect mě pořádně nesnímal kvůli objemu mé sukně, takže jsem byla nucena sundat spodničky a sukni a "tancovat" v bloomers. Ještě, že jsou tak dlouhé, že se dají nosit aniž by to vypadalo zvláštně XD



Fotku outfitu jsem jaksi nestihla, takže mám jen ty z akce >__< Ty momentky se mi vůbec ale vůbec nelíbí XD

A co že jsem seskládala?
Sukně - Baby the Stars Shine Bright
Halenko svetr - sekáč
Mufínek - BittersweetCarousel
Kytičky - PorcelainDoll
Silonky - GATE
Boty - Antaina
Aktovka - NewYorker
Bloomers, Spodnička - handmade




V neděli jsem byla doma, takže žádný outfit nemám. Přešívala jsem Sugary Carnival. :( I tak jsem dodržela všední dny ^__^ Mám z toho radost!


Co bude příště??
HANDMADE -> Rosemary JSK, Sugary Carnival - nějaký ten průběh z šití
RECENZE -> Dream of Lolita Sugary Carnival - co jsem si uvědomila po delší době?
YUKI'S DIARY - Geetacon 2014


A připomínám, že sukýnka je stále volná ^__^
http://www.votocvohoz.cz/zeny/sukne-po-kolena/5417495-lolita-sukne-sipkovaruzenka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥