neděle 8. června 2014

Setacolor VS Art e Miss (barvy na textil)

Jistě jste si každý pokládal otázku - Jaká barva na textil je ta správná?? Otestovala jsem 2 různé značky, abych Vám usnadnila rozhodování.
Na textil jsem použila obě. Na The Time Machine JSK je použitá Art e Miss. Už od pohledu je vidět kvalita barvy. Po zaschnutí je ta černá taková zaprášená, prostě šmrncnutá do šeda. 
Za to Setacolor, kterou jsem použila na většinu mého oblečení (Alice Clock Print JSK, králičí bloomers atd...) je krásně jasná, hezky se roztírá a prošla mým zátěžovým testem!
Obě barvy jsem nanesla na 2 barevné růžičky. Nechala barvy zaschnout a pak je ponořila do vody, nic s nimi nedělala, jen je hodila do umyvadla se STUDENOU vodou. Barvy by měly být "nezničitelné" po zažehlení, ale takhle se dá také zjistit jejích odolnost :)


1. Barva na textil Art e Miss - seženete v každém papírnictví. Lahvička - 70ml za 69kč
Už při nanášení na krémovou růžičku bylo vidět, že se hůř roztírá a aby barva dobře kryla, musela jsem nanést větší vrstvu. 



2. Barva na textil Setacolor 45ml za 99kč - lze sehnat na internetu nebo v uměleckých potřebách. 
V uměleckých potřebách paní slibovala dokonalé krytí a měla pravdu. Barva se krásně nanáší a vypadá skvěle i na látce. 
Při nanášení na růžičku stačilo malé množství. Barva se stala součástí, nedělá takový barevný povlak, jako předchozí barva.
Jak jsem očekávala, platí zde pravidlo - cena=kvalita. Není divu, že Setacolor prošla mým zátěžovým testem. ^__^


Hodiny vlevo už jsou úplně suché na rozdíl od zbytku.



Je tedy jasné, že budu raději kupovat dražší barvu, abych se vyvarovala nepříjemnostem při praní.

Před testem


Po testu



A jelikož modrá vydržela, udělala jsem si z ní a zbytku krajek krásnou vlasozdobu :3


6 komentářů:

  1. Moc pěkný doplněk :3
    Ta modrá je pro tebe už tak....typická :D. A tahle recenze je opravdu fajn. Škoda, že nikdo nepoužívá ty mé no name barvy :D, protože na ně jsem ještě recenzi neviděla :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, říká to víc lidí. Modrá je mou nejmilejší barvou :3 To ta tvá barva vážně nemá ani název? :D Prosím, hodíš mi na ni odkaz?

      Vymazat
    2. Používám barvy Terno Colour ....na světlý textil. Na tmavý mám Nerchau. Odkaz nemám, kupuju vše v kamenném obchodě Optys.

      Vymazat
    3. Děkuju :3 Nerchau určitě zkusím, mají zlatou na tmavý textil, kterou potřebuju a dá se sehnat v ústí v baumarktu, tak se tam příští víkend podívám ^^ Moc díky :3 Od Setacolor jsem v Děčíně zlatou nesehnala :(

      Vymazat
  2. Jop, setacolor jsou dobré barvy na textil. Mám zlatou a hnědou a obě drží skvěle. Hlavně ta zlatá je pořád třpytivá i když se několikrát vypere :33
    a ozdoba je vážně hezká ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za zajímavou recenzi! Kdybych někdy chtěla dělat potisk tak vím, jakou barvu vybrat. Díky (^_^)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥