pondělí 17. února 2014

45) Yuki's diary - Trocha kutění

Dobrý večer drazí čtenáříčci ^__^
Po došití halenky nemám pro sebe nic v plánu a jsem ve fázi šetření na jeden takový projektík a následně slibovanou kolekci. V tomto nudném období jsem vyrobila pár maličkostí a udělala pár pokroků v jiných věcech než jen šití...
Jako první věc tedy zmíním pár nových doplňků, jež přibyli do mé sbírky. Vyrobila
jsem si mini jahůdkovou brož, takovou zvláštní nepojmenovatelnou brož (inspirováno Rosette od AP) a pam jahodovou mašli na baret. Bude se mi hodit k sukni XD Ta jahoda je vyrobená ze samosmršťovací fólie. Moc kreslit neumím a tak to vypadá, jak to vypadá.

Před pár dny si mě na facebooku přidala slečna s velmi zvláštním jménem a jak už u mě bývá zvykem, napsala jsem jí kdo je a jestli se neznáme (anglicky, protože to jméno bylo nějaké exotické). A opravdu, dostalo se mi anglické odpovědi, po otázkách, které jsem od ní dostala, jsem se dozvěděla, že je z Filipín a po asi dvouhodinové debatě (zlepšuje se mi tak angličtina, juchuuu) mi navrhla, že mě naučí jejich jazyk. Neodmítla jsem. Naučila jsem se pár slovíček a nějaké fráze jako děkuji, není zač, možná, cože? a podobně. Mám to napsané ve wordu...
Při dnešní cestě do školy jsem si všimla, že nevidím přes vlasy. Celý den to bylo
nepříjemné, takže jsem se rozhodla si ofinku ostříhat sama. Ke kadeřníkovi jsem se bála...vždycky to udělají jinak a naposledy se mi to vážně líbilo, takže jsem si teď vlastně o kousek zkrátila to, co mi tam naposledy vytvořili. Stříhat neumím, proto chodívám do kadeřnictví, ale povedlo se ne? :D
To je z dnešní rekapitulace vše a kdybyste chtěli těch pár slovíček ve filipínštině, můžu je přidat jako komentář :D 
Nashledanou u dalšího postu! ^__^


2 komentáře:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥