pondělí 3. února 2014

43) Yuki's diary - míšenina

Dobrý den ^__^ Moc mě těší, že čtete a komentujete na mém blogu. Chtěla bych Vám za to vážně moc poděkovat. Takže děkuji a doufám, že budete číst a komentovat i nadále :3
Sice už jsem to jednou psala, ale znovu to nevadí. Také chci poděkovat těm milým duším, které mi posílají Valentýnky. Každá mě mile potěší a mám větší chuť něco dělat. Zrovna v tomto ne příliš veselém období mi to opravdu zpříjemní den ^__^ (nemyslím roční, sníh, i když je to teď spíš bahno, mám ráda) 



Jak už jste mohli vidět na FB stránce, pracuji na nové halence. Bohužel, látka došla,
a tak musím čekat, než se dostanu do Ústí pro nějaký ten zbytek na rukávy a zdobení.
Zatím je teda už všechno, co vidíte, přišité, zbývají rukávy, knoflíky a knoflíkové dírky, začistit a dozdobit :)
Dneska mi přišel baret :3 Docela mě zklamal. Na fotce byla barva světle růžová a materiál vypadal silnější. Domů mi přišel fialovo-růžovo..no nevím.... je hrozně tenký, ale nositelný, takže mám z něj vlastně radost.
Další věc, co mi přibyla do šatníku, jsou puntíkaté bílé silonky. Ty puntíčky jsou opravdu maličké... Byly v Lindex ve slevě za 56kč. Fotku nemám, neboť jsem hlavička a tašku se silonkami si zapomněla u přítele. 






Takovou barvu nemá, to je světlem.
 Někdy ho nafotím za denního světla
 a ta mašle tam taky originálně není XD


Teď pár slov k připravované kolekci. Myslím na to, neflákám se, plánuji co a jak. Nejdřív musím ovšem ušít jednu sukýnku (nepovím komu XD ale já to nejsem ) a koupit si konečně tu SugaryCarnival repliku.
Silně jsem uvažovala zda má cenu si šetřit na originál... Nakonec vyhrála replika. Originál je sice kvalitou mnohem lepší, ale byla by ho u mě škoda. Bála bych se to někam nosit, aby mi to nějací floutkové nepodpálili na nádraží (to jsem slyšela, že se vážně stalo Q__Q ) nebo něco podobného...Zkrátka jsem usoudila, že na každodenní nošení by toho byla škoda.. :(

Toť z dnešní "míšeniny" vše a napočtenou u dalšího článku ^__^

3 komentáře:

  1. Nevím, kde žiješ a jaké jsou podmínky tam, ale třeba v Brně si to nedovedu představit, že by mi někdo zničil oblečení. Blbý kecy si člověk vyslechne, ale to je tak všechno.
    A halenka vypadá nádherně. Jsi strašně šikovná :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žiju v místě, kde sice romové nejsou, ale při cestě na autobus už tam jsou a cestou do města to houstne a spousta z nich nejsou milí. Měli řeči i na steely...Třeba tu AP jahůdkovou sukni nosím jen tehdy, když vím, že bude bezpečno (třeba když jsem s přítelem) a mám k tomu náladu na sweet :D A děkuji :3

      Vymazat
    2. Nejhorší byl ten, jak jsme v Děčíně čekaly na autobus :-o I když i ten měl jenom kecy, kecy, kecy a k žádné akci se naštěstí neměl...

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥