pátek 18. prosince 2020

♥DREAM DRESS♥ Holy Lantern JSK

 Holy Lantern jsou dlouhou dobu na mém top 10 wishlistu. Jenže jsem byla tak nějak smířená s tím, že není šance je někdy získat. Jejich cena je šílená! U takových věcí, kde ostatní rejžují na jejich prodeji, se vyplatí sledovat férové japonce na Mercari. Shodou náhod se tam objevily JSK přesně v mnou preferované barvě za slušnou cenu. Vlastně za cenu, jakou byly originálně prodávány od AP. Bylo jasno! Jdu do toho! Protože kdy jindy budu mít takové štěstí???

Páni celníci, mějte krásné svátky za to, že jste nechali můj cenný balíček projít bez obtíží, yay! A tak mi dorazil domů...skoro. Vyskytl se zádrhel. Koronavirus... Jo, máme ho tu nějaký ten pátek, a já se tomu do teď vítězně vyhýbala. Bohužel, pošta prý k lidem v karanténě, natož covid pozitivní, balíky nedoručuje. Nezbývalo než se na poštu dovolat, zda by mi někdo mohl balík vyzvednout. Paní se mě zželelo a napsala si jméno člověka, který mi jej vyzvedne. Dala jsem občanku a už nezbývalo než čekat.

Chtěla jsem natočit unboxing, bohužel mi nebylo zrovna dobře a potom, co jsem si šaty vyzkoušela, jsem šla zase hezky spát. Nafotit detailní fotky jsem šla až den druhý a ani doteď jsem se nějak nedokopala k tomu, natočit unboxigové video. Alespoň mám tedy šaty vyfocené a můžu se s Vámi podělit o tu krásu.



Tak tady jsou! Materiál je šifon a symboly na něm jsou ze sametu. Šaty mají mnoho krásných detailů, do kterých jsem se naprosto zamilovala a taky jsou to jedny z mála gothic šatů, které AngelicPretty vydali. Paradoxně, ač jsem vždycky byla gothic, jsem v šatníku měla minimum gothic jsk, protože jsou všechny drahé. Sweet je mnohem levnější a dostupnější XD Možná proto jsme ve většině z nás všichni ze začátku jeli na sweet.


Celá záda mají žabičkování, bez šněrování a v boku není zip. Což ovšem nevadí, protože šaty jsou opravdu variabilní, co se velikosti týče, a vepředu ty dva zipy jsou funkční, takže nač dělat 3. že? A naprosto nádherný drobný detail je ten přívěšek s křížem na jezdci zipu!



Waistties jsou užší, což mi absolutně nevadí a na jejich konci je kříž z velice kvalitního saténu. Ze stejného materiálu je olemovaný i vršek živůtku.



Krajka je klasicky... já vždycky říkala tylová, ale nedávno jsem se dozvěděla, že to je blbě a je to vyšívaná monofylová krajka :D Takže monofylová! Není to moc vidět, ale krom monogramu AP jsou tam i lampy či co...jako lanterns. Krásný drobný detail. Asi jsem zrovna natrefila na jeden z prvních releasů, protože mají šaty svrchní šifonovou vrstvu, pod ní je krásná podšívka, kde je našitá krajka a pod tím je další podšívka s organzovou spodničku. Vím, že novější šaty už tohle nemají a je to hrozná škoda!





Jak můžete vidět, zipy skutečně fungují XD A níže je detail printu. Je nádherný! Ty drobné detaily jsou naprosto luxusní a bavý mě objevovat nové a nové motivy, kterých jsem si předtím nevšimla. Osobně mě tento print napoprvé nijak neoslovil, ale čím blíže jsem ho zkoumala, tím více si získal mou pozornost, aby se probojoval do mého srdce...


A Tady jsem jááá ♥ Střih těchto šatů je jeden z nejkrásnějších, které mám v šatníku. Pas není příliš vysoko. Je tam, kde má být. Jsou velice pohodlné na nošení a miluju je. Coord je takový provizorní... zjistila jsem, že nemám moc goth doplňků do vlasů, takže to musím napravit. Jenže jsem tak vybírává, takže mi to ještě potrvá. Každopádně tyto šaty jsou typ, který bych se nestyděla si vzít i normálně do města jako letní šaty hezky s martenskami ♥



Coord rundown
JSK - AngelicPretty Holy Lantern
halenka - Infanta (koupeno na Aliexpress - prodejce LoliGals, doporučuji!)
boty - kdysi dávno z eshopu PorcelainDoll
doplňky - offbrand, handmade, PorcelainDoll

A tady je coord s OP, které jsem si koupila během letních slev na  AP Paris. Jelikož v té době byl můj šatník ve sklepě, neměla jsem moc příležitostí je nakombinovat a je to škoda. Až teď jsem si uvědomila, že to jsou naprosto nádherné šaty a rozhodně nelituji jejich koupě. Ač jde o OnePiece, nasadila jsem přes ně bolerko. Samy o sobě mají šaty krásný lichotivý tvar a, jako u HolyLantern, je vrchní vrstva šifonová, takže jsou to perfektní šaty na léto! Avšak nemají spodničku, protože, jak jsem již zmiňovala, novější AP šaty už spodničku nemají... Outfit jsem sestavila ku příležitosti týdenní Challenge na LKD. Tento týden bylo téma Sweet Lolita.

CoordRundown
OP - Angelic Pretty Sweet Cherry Margaret
boelro - Angelic Pretty
kabelka - MILK
boty - Angelic Pretty
doplňky - handmade, offbrand, 404 Brand not Found, PorcelainDoll, Bittersweet Carousel


A další coord z týdenní LKD challenge, tentokrát na téma  - sukně jako hlavní kousek. Není překvapením, že jsem vytáhla svou oblíbenou WonderParty! Místo klasicky černých bot jsem se rozhodla pro kontrastní bílé a je to skutečně trefa do černého! Moc se mi to kombo líbí ♥♥ Pokud Vás zajímají detaily líčení, to přídávám o pár řádků níže :) 

Coord Rundown
sukně - AngelicPretty WonderParty
halenka - AnkRouge
bolero - AngelicPretty
boty - Bodyline
doplňky - Aliexpress, handmade, BittersweetCarousel





Takže, líčení. U všech looků používám víceméně stejný základ... Nejen u lolity, ale i běžně ven se ráda nalíčím, dělá mi to radost a navíc je můj makeup spíše decentnější, což se líbí i mému příteli. Poslední dva roky mě moc baví používání očních stínů. Krásně se dají mísit mezi sebou a je super je sladit dohromady s tím, co zrovna nosíte.

Podkladová báze - Nakonec jsem se po x omylech dopracovala k TF bázi Handover s kokosovou vodou. Je hezky hydratační. Předtím jsem používala hydratační kremy, pak bázi od Dermacol a pak TF broskvovou bázi, která mi bohužel absolutně nevyhovuje, protože vysušuje a já mám zrovna sušší typ pleti.

Makeup - používám dva. Buď Peach Perfect a nebo Born this Way, obojí od TooFaced. Záleží jakou ten den mám zrovna pleť a taky jaké chci krytí.

Korektor - moc se mi osvědčil korektor od značky NARS. Je famózní!

Pudr - používám sypký Born this Way pudr od TF. Předtím jsem zkoušela celou řadu drogérkových, milovala jsem pudr od Rimmel, ale ten pak přestali vyrábět a od té doby jsem bloudila. Jinak, pudr je důležitý! Fixuje makeup. Jeden čas jsem ho přestala používát a pak jsem se divila, proč mi najednou makeup, co byl vždycky v poho, hodně krupičkuje.

Rtěnka - hodně jsem se zamilovala do rtěnek Melted od TooFaced, mám jich několik. U outfitu Sweet Cherry Margaret mám odstín QueenB, a u zbylých dvou coordů mám rtěnky z letošní vánoční kolekce - Apple Caramel a Spiced Rum, myslím? Také velice často nosím rtěnku od Kat vonD, odstín Lolita.

Stíny - v mé sbírce mám převážně paletky od TooFaced, nikdy mě zatím nezklamaly. Pak se mi moc osvědčila značka HudaBeauty. Detail použitých stínů z Pumpkin a Cinnamon Bear paletek jsou použité v outfitu Sweet Cherry Margaret. Bohužel při pokusu o vyfocení detailu líčení mi to mobil vždycky splácá dohromady a není to tak krásné, jako v reálu...

Řasenka - dlouho jsem používala Better than Sex. Postupem času jsem ji však kompletně vyměnila za Damn Girl od Toofaced, protože mi drží na řasách mnohem lépe. Obě však vypadaly hezky a přirozeně.

Fixační sprej zatím žádný nevlastním, ale třeba se to časem zlepší :D Líčení se stalo dalším z mých oblíbených koníčků...



Tak a jsme na konci :) Děkuji, kdo jste se dostali až sem, určitě budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu a u dalšího článku napočtenou příště!

Yuki♥

4 komentáře:

  1. Holy Lantern k Tobě úplně sedí a moc Ti sluší, gratuluji ke koupi dalších vysněných šatů! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šaty, krásné outfity! A u těch prvních mě teda překvapilo to zipové zapínání, něco takového jsem ještě neviděla :D Jak kreativní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upřímně doufala, že ty zipy budou funkční xD Je to boží detail :D Ještě než jsem si Holy Lantern koupila, plánovala jsem z jedné látky v mé syslírně ušít něco podobného 🥰

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥