pátek 18. ledna 2019

Porovnání mých dvou oblíbených řasenek

Zdravím ^__^
První článek v novém roce, huh! Jsem to ale lemra líná... nic netvořím, nic nepíšu. No... dělám toho spoustu, jen o tom nepíšu článek a šití to zrovna není XD Dnes bych se s Vámi chtěla podělit o takovou zkušenost.
Loňské vánoce mi dal přítel jako překvapení vánoční paletku značky TooFaced. O této značce jsem hodně slyšela, hlavně proto, že vyrábí stíny, které mají základ z kakaového prášku. No kterého milovníka čokolády by to nenadchlo, že? Spolu s paletkou byla v balíčku miniatura řasenky Better than Sex a miniatura tekuté matné rtěnky. Ani v nejmenším mě nenapadlo, že se osoba pohlaví mužského trochu vyzná v kosmetice, natož abych od něj k vánocům nějakou dostala O___O Jakože... víte co myslím. Většina mužů se prostě v kosmetice nevyzná, nedejbože aby museli vkročit do nějakého takového obchodu. To je místo zapovězené. Ale Tad mě prostě překvapil.

Od doby, co jsem kosmetiku od TooFaced vyzkoušela, jsem chtěla zkusit víc. Stíny sladce voněly, i rtěnka! A nadchla mě kvalita. Mám problém s tím, že mé řasy jsou neskutečně rovné. Používání kleštiček je u mě jasná věc, ale i přes to se mi během půl hodinky řasy vrátily do původní formy. A že mám nějakou řasenku? Pffff, po tom nebylo ani stopy. Vyzkoušela jsem několik značek. U řasenek prostě musíte zkoušet. Někomu sedne jedna a někomu druhá. Z  těch z drogerie jsem nejlepší zkušenost měla se Scandal Eyes od Rimmel London. Ale pořád jsem záviděla ostatním slečnám, že jim řasy natočí kdejaká řasenka a u mě nic.


No a pak jsem k vánocům dostala TooFaced vánoční paletku, kde byla právě i řasenka. Od té doby jinou nepoužívám! Už mi miniatura po roce začala docházet, takže jsem si konečně koupila normální verzi. Řasy mi krásně natočí a vydrží to celý den dokud se neodlíčím. Skoro jako když si dám umělé řasy. Rozdílu si všiml i přítel a to je co říct! Dokonce z toho nemám řasy slepené, ale krásně husté a rozčesané. Tady je foto pro porovnání...


vlevo TooFaced vpravo RimmelLondon
Jak už jsem psala, kosmetika se prostě musí zkoušet. Každému vyhovuje něco jiného. Závidím slečnám, které s řasenkou z drogerie za 50kč docílí stejného efektu... Já bohužel to štěstí nemám. 
S řasenkou od Rimmel i po několika vrstvách docílím takového...přirozeného vzhledu. Jako bych tam nic neměla. Ale mám...jinak bych neměla vidět řasy vůbec. Jak jsou rovné, tak splývají s horním víčkem. Řasenka mi je trochu natočila. Ale ne nadlouho...zachvilku to zase začalo padat. A než jsem si doělala druhé oko, tak to takhle padlo.
U TooFaced Better than Sex stačí 3 vrstvy a vykouzlí mi neskutečný objem. Krom ceny tomu nemám opravdu co vytknout... A pak jsou tu slečny, kterým tato řasenka na řasách nedrží a po náročném dni přijdou domů jako panda. 

A co vaše zkušenosti s kosmetikou? Máte nějakou svou oblíbenou značku? Řasenku? Nebo jste šťastlivec a můžete použít cokoliv? :)

Napočtenou příště!
Yuki

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥