sobota 6. ledna 2018

Vánoční Lolita sraz v Brně 2017

Hezký den přeji ♪♫
Čekala jsem a doufala, že tento článek stihnu dopsat do štědrého dne, ale nestihla jsem >__< I přes to, že mám zkouškové až v pondělí, rozhodli se naši milí kantoři, že budeme mít všechny zkoušky už první týden v lednu. Vánoce pro mě tedy byly velice náročné a stresující. Mám sedět u tv a jíst cukroví, užívat si svátky, nebo otevřít tu Mikrobiologii, co na mě vykukuje z tašky? Prokrastinovala jsem.... hodně. Chtěla jsem si odpočinout, ale nešlo to, protože kdykoliv jsem si řekla - tak a dneska nebudu nic dělat! - byla jsem ve stresu,že bych měla něco dělat...
Hororový týden je zamnou a mně zbývají už jen 3 předměty, které musím zvládnout. Vtipné, když mám zkouškové od 8.1. :DD To byla drobná vsuvka a pusťme se konečně do reportu!



V Brně se, stejně jako minulý rok, konal Vánoční sraz. Tentokrát byl o něco komornější vzhledem k nedostatku času pořadatelek. To naprosto chápu. Loni se to ještě nějak dalo, ale tento školní rok mě osobně škola až extrémně zaměstnává, že nemám ani moc čas na sebe. Jistě to plno z vás zná. Je to velmi frustrující.
Dlouho jsem nebyla na žádném sraze, takže jsem se logicky na tuto událost obrovitánsky těšila! ♥
Do Brna jsme jeli napůl vlakem a napůl autem z Prahy s Rukim. Českým Drahám se nedá věřit  nikdy nevíte, jestli vám kvůli zpoždění neujede přestupní spoj před nosem.
Vtipné je, že jsme do Prahy dojeli načas, ale Ruki měl zpoždění. České Dráhy se činily, wow!

Sraz se konal v podniku FreshFreaks Bistro. Je to podnik, který se může pyšnit jídlem a pitím bez obsahu lepku.
Při příchodu jsme každý dostali taštičku s drobnostmi, kde byl i poukaz na polévku z denní nabídky a quiche. Nutno podotknout, že quiche byl naprosto vynikající! Já si dala žampionový a Tad hovězí. Krom slaného jsme samozřejmě ozkoušeli i sladké. Cupcake byl z krapet suššího těsta, ale dalo se to. Cheesecake byl však výborný! Ale pryč od gastronomických zážitků...



Krom tradičního klábosení o všem možném bylo na programu i focení. Hlavním fotografem akce byla Reina. Já jsem tak nějak...dopomáhala. Venku byla obrovská zima a zájemců o focení bylo "nečekaně" dost, tudíž jsme Reina i já pěkně vymrzly. Fotky teprve upravuji, není jich málo a čeká mně teď zkouškové, takže nemám tak úplně čas na to upravovat fotky >___< ALE dočkáte se! ♥




Vánoční Víla mně letos opět nezklamala. JAK?!? JAK JSI VÍLO VĚDĚLA, ŽE ČOKOLÁDA JE TO, PO ČEM MÉ SRDCE PRAHNE? No, dobrá. Není to těžké odhadnout, když mě někdo zná.

Mitsu s Jane si pro nás připravily i lolití kvíz zaměřený na české značky. Většina otázek pro mě byla lehká. A líbilo se mi, když při vyhlašování výsledků Jane zmínila i vtipné odpovědi XD Bylo to příjemné a veselé zpestření.

Tombola samozřejmě nesměla chybět! Letos jsem měla nějaké štěstí... To asi díky Tadovi, protože oba máme smůlu na tombolu, takže se to vynulovalo. Sice jsme nevyhráli co jsem chtěla, ale něco jsme vyhráli! Takže úspěch! Juhuuu




Mám-li to shrnout, sraz jsem si velmi užila. Byl veselý, plný vánoční atmosféry a výborného občerstvení.

Všem děkuji za dárečky ♥ A doufám, že se líbily ty odemě. Letos jsem bohužel obdarovávala opravdu jen ty nejbližší, takže mě mrzí, že se nedostalo na všechny mé přátele.




K mému coordu na sraz. Co si vezmu na sebe? Toto dilema jsem měla už měsíc před srazem.Vždycky mě bavilo skládat coord a koukat se před zrcadlem a měnit detaily, aby to bylo co nejlepší. Bohužel nemám v bytě velké zrcadlo, takže to teď není možné a coord skládám tak nějak z hlavy, za pomoci fantazie. Není to už tak zábavné. Ale až budu mít zrcadlo, tak to zábavné zas bude!

Zvolila jsem tartanové oldschool JSK od Angelic Pretty. Snažila jsem se, aby měl coord takovou lehce vánoční atmosféru. A asi se mi to povedlo! Na sraze mě dvě slečny poprosily, zda se s nimi nevyfotím, když máme všechny 3 vánočně laděný coord ♥
Štvalo mě, že nemám žádné punčocháče ve správném odstínu, aby to šlo zakomponovat. Takže jsem si musela vzít silonky tělové barvy a na to bílé kotníkové ponožky s krajkou.






foto: Bara no Usagi

foto: Bara no Usagi


Snad jsem řekla všechno, co jsem chtěla XD
Přeji Vám veselé Vánoce, bohatého ježíška a šťastný nový rok 2018! Ať se vám splní všechna vaše lolití i nelolití přání a jste šťastní!♥♥♥ (očekávala jsem, že článek stihnu dopsat do štědrého dne... )




Napočtenou příště!
Yuki ♪♫
foto: Bara no Usagi

2 komentáře:

  1. Děkuji za reportáž, zrovna ten brněnský jsem vynechala, tak jsem byla zvědavá. Fotky se Tobě i Reině moc povedly ;-)

    Ohledně toho outfitu, naprosto Tě chápu, taky musím vidět, jak věci vypadají v celku - jen tak "po paměti" se mi outfit skládá špatně. Já to dělám tak, že si outfit vždycky poskládám na postel, včetně všech doplňků - takže vidím konkrétní výsledek i to, jak celek barevně ladí. Je to dobrá alternativa, když nemáš to zrcadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Snad zbytek fotek co nejdříve upravím a postnu na fb ^__^ Jo, to s tím skládáním na postel je dobrý nápad! :) Já však stále doufám v to zrcadlo, co mám vybrané v ikei, protože mě baví se k tomu oblékání i nalíčit a tak XD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥