pondělí 13. listopadu 2017

♥OUTFIT♥Polka Dots

Abych nezakrněla, když jsem se zase rozjela ve tvoření, je tu další věc z mé "skřítkovské" dílničky ♪♫
Miluju puntíky! Mám několik triček, svetrů a jedny šaty z H&M s motivem puntíků. Ve většině jde o kombinaci černého podkladu s bílými puntíky. Něco mi však chybělo, a to mít nějakou puntíkatou sukni či šaty v mém lolitím šatníku! A není přeci nic jednoduššího, než si to ušít, že?


V Ústí, kousek od baráku, mám prodejnu látek. Sice je celkem drahá, a proto tam moc nenakupuju, ale občas tam nakouknu. Tentokrát jsem objevila krásnou puntíkatou bavlnu buď mísenou lehounce s nějakou jinou tkaninou nebo jiný typ než klasické bavlněné plátno. Je neskutečně jemná...jak bych to řekla česky...soft... taková příjemná na omak a mírňounce pruží. Ale opravdu nepatrně. 
Je to dokonalá látka na halenku. Našla jsem tam z tohoto materiálu i baby pink jednobarevnou bavlnu, takže až najdu vhodnou krajku, co barevně ladí, ušila bych i halenku ♥

Schválně jsem té látky koupila víc, kdyby náhodou později nebyla, a protože jsem si nebyla jistá, zda chci sukni nebo JSK. Nakonec zvítězila myšlenka na velice jednoduchou sukni. Látka mi ještě zbyla, tak třeba ušiju druhou ♪♫ Chtěla jsem něco, co můžu nosit k lolitě a zároveň bez spodničky jako normální sukni ke kolenům. Myslím, že se mi má myšlenka podařila, takže tady je ♥


Samozřejmě jsem nový přírůstek musela hned vyzkoušet. No a kam jinam se v poslední době vypravím, než do školy. 

Coord Rundown
Halenka- Amavel
cardigan, boty - H&M
sukně - handmade
mašlička - PorcelainDoll
zbytek off brand ♪♫


A konečně jsem si víc zařídila svůj pokoj. Chybí už jen postel ♥ a pár roztomilých detailů. Až to bude hotové, hodím sem detailní fotospam mého pokoje ♪♫
Mám tu, krom postele, všechno! Stůl, krejčovskou pannu, velkou skříň, kam se vejde civil i celý můj lolití šatník, matraci na spaní, plno svíček vonících jako jablko se skořicí - má oblíbená vůně. Teoreticky už mám hotovo, zbývá již zmíněná postel, pak přitlouct obrázky na zeď a  takové ty maličkosti na zvelebování mého....sídla XD Bohužel mi nějak stávkuje notebook a není už schopen moc utáhnout photoshop, takže bude složitější upravovat fotky, když budu fotit někde na sraze nebo tak. Snad se to do té doby nějak vyřeší...

To je zatím vše ♥ Každou chvíli by mi měl dorazit jeden očekávaný kousek do šatníku a až dorazí, můžete se těšit na Shopping Update. Dlooouho žádný nebyl, tak je načase se polepšit XD

Hezký den a napočtenou příště!
Yuki ♪♫

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥