pondělí 30. října 2017

Princess from Darkness JSK

Období praxe a naprostého nedostatku času se odebralo k zimnímu spánku a je tedy čas začít spamovat toto pusté místo novými články! Těšila jsem se na to XD Doufám, že i vy!

Začneme hezky postupně... Ti kdo sledují můj facebook SleepingDoll, vědí, že jsem si ušila nové JSK. Už to bylo potřeba. A v tomto článku vám nastíním, jaký mordor předcházel, než vznikl další můj oblíbený kousek v šatníku ♥


Několik týdnů mi na krejčovské panně visel našpendlený rádoby vršek od JSK, ale nebylo znát, co to bude... Nechtělo se mi do toho. Pod pannou jsem měla složených několik metrů černé látky, krajek a ostatních materiálů a nedělo se nic. Pak přišla na návštěvu moje sestra, pozorovala to našpendlené cosi a zeptala se - To budou šaty? A já - no... měly by být. Nevím proč, ale když jsem viděla, jak se Eliška zajímala o to, co to mám našpendlené na krejčovské panně, že vlastně projevila zájem o to, co dělám, tak jsem se do těch šatů fakt pustila! Nakoplo mě to tolik, že za pár dní byly šaty komplet hotové.

Bohužel se to neobešlo bez komplikací. Už delší dobu mi blbne šicí stroj. Neustále seřizuji napětí nitě, aby to bylo v pořádku, ale celkem často to zase začíná blbnout a niť se cuchá. To se předtím nestávalo. Asi bych to měla dát na odborné seřízení, ale na to zatím nemám moc čas. Naposledy, když jsem dala stroj do opravy, tak tam byl skoro 3 měsíce...

Na těchto JSK jsem si dala celkem záležet. Chtěla jsem je vyladit do takového oldschool stylu s classic prvky. Aby se daly nosit více univerzálně. A to se mi, myslím, celkem povedlo ♪♫
Hodně mě do šití zase po dlouhé pauze nakoplo i to, že můj přítel se celkem dost zajímá o to, co dělám a umí mě pochválit, vytknout, když tam něco není dobré, nelíbí se mu to. Takže mám větší motivaci a zase se zvesela pouštím do šití nových kousků, které snad potěší i ostatní a nejenom mě ♥

A teď dost okecávání, je čas na foto spam ☻






Takhle vypadají kompotenty na potahování knoflíků. Dělám to ručně. 
Takto vypadá hotový knoflík





Záda JSK bez šněrování








A na závěr zkouška coordu s novými JSK! ♪♫ Až bude více času, tak mám v plánu video tutorial na makeup a styling paruky u tohoto coordu ♥


Napočtenou příště!
Yuki♪♫

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc krásné. Mají hezké detaily. ♥ Líbilo by se i mně je nosit. A to je co říct. :-)
    A je fajn slyšet, že máš více času a klidu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, také mám z toho volnějšího času radost ♥

      Vymazat
  3. Pěkné.

    K tomu stroji. Tento problém jsem měla také. Změnila jsem dodavatele nití a problém zmizel, takže jsem naznala, že to nejspíš nebylo strojem.

    OdpovědětVymazat
  4. Nití to bohužel není. Léta používám stejnou značku. Je kvalitní a dělá mi to každá nit. Opravdu je tam třeba více hýbat napětím nitě, aby to bylo v pořádku. Hold to potřebuje promazat a seřídit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥