středa 2. srpna 2017

Zelená zmijozelská ♥

Evidentně se vše vrací do starých kolejí. Opět mě chytila má tvořící vášeň, a tak pod mýma rukama opět vzniká jedna nová věc za druhou. Květované OP, ze kterých jsem chtěla JSK a nakonec z toho ušila sukni, jste viděli. Naznačila jsem i, že šiju něco dalšího a taky že jo!
Před pár měsíci jsem na FB dala fotku zelené látky s popiskem "něco se chytá". Opravdu? No teda Yukino! Styď se!
Nechala jsem tu látku minimálně měsíc a půl ležet na tom místě, kde jsem to fotila. Vedle krejčovské panny. Byla jsem tak neskutečně líná začít. A když jsem se hecla a pustila se do té květované, jakýsi umělecký blok mě opustil a dodělala jsem i tuto zelenou. Ale jak by se měla jmenovat? Jooo, je to šíleně originální, Zmijozelská... *tlesk tlesk*
Fanoušci HP mě teď ukřižují, upálí, ukamenují, protože to NENÍ zmijozelsky zelená... Jenže mě nic v tu chvíli nenapadlo než zmijozel a mám zlozvyk pojmenovávat své výtvory podle toho, co mě napadne jako první >__<


Takže jsem se do toho pustila....a když se chce, máto to zachviličku. Bohužel mi chvilkama nějak blbnul šicí stroj a niť se zespodu nedotahovala jak měla....takže jsem stehy několikrát párala a šila znova...Nemám overlock a tak stále začišťuji entlem...

A během šití si musím práci zpříjemnit pozitivní hudbou XDD




Sukýnka je z tužší bavlny, zdobená černým prýmkem, jímž je lemován šev mezi sukní a dolním kanýrem. V pase je 2cm široká bavlněná krajka. Vzadu jsem do pasu všila gumičky, takže je poloelastický. Z boku se zapíná na skrytý zip a dva ručně potahované knoflíčky ^__^






Ačkoliv jsem to nečekala, tak sukně už má novou majitelku *__* Doufám, že se jí bude hezky nosit a dělat plno radosti ♥♥
A další kus oblečení mám našpendlený na krejčovské panně >___< Wow, fakt jsem se teď zase rozjela. Takže, čekejte fotky z progressu! Chtěla bych, aby to bylo něco krásného a přitom jednoduchého ♥ bude to černé! A bude to gothic!! A...a...a...moje...nedám XD 
Takže se mějte krásně, skládejte básně a napočtenou zase někdy! ♪♫

Yuki ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥