pátek 16. června 2017

♥BOX OPENING♥ Angelic Pretty tartan JSK

Zdravím♥ mí drazí čtenáři i nečtenáři ♪♫
Docela jsem za poslední dobu pročistila svůj šatník od kousků, které vážně neunosím, a tak mám stále méně a méně oblečení. I Ruki se divil a říkal, že si myslel, že toho mám mnohem víc XD Ano, i s málem lze udělat plno parády, aneb moje sukně na milion způsobů, že?
Se slzami v očích jsem se vzdala i vytoužené Wonder Cookie sukně a JSK A La Carte. Dva světlé kousky, které jsou skutečně krásné, ale já se v nich necítila dobře... Doufám, že se noví majitelé budou o tyto dva kousky dobře starat. Mám radost, že se mi obě věci podařilo prodat do česka, takže je třeba na někom uvidím ♥ A prostě mám lepší pocit, když je má někdo u nás.

Díky tomu jsem si ale mohla pořídit nějaké nové věci a krom spousty levných blbin z aliexpressu(ano...rilakkuma nesmí chybět a pak plno krajkových ponožek na léto a taky baretyyyy protože růžový a červený ještě nemám) jsem si na Lacemarketu koupila naprosto nádherné oldschoolové tartanové šaty. I když slečna psala, že mají vady, krom známek nošení a sem tam nějaké zažloutlé krajce, žádné vady nepozoruji. 
Jsem šílený hazardér s poštou! Slečna mi řekla, že pošta do čr bude za 35 dollarů, říkám si - dobrá a nemohla by jsi mi snížit hodnotu balíčku? Psala mi, že se jí moc nechce kvůli tomu, že kdyby se balíček ztratil, podle pravidel paypalu je ona zodpovědná a musí mi vrátit peníze. Pak mi druhý den psala, že 35dollarů stojí poštovné bez trackingu a s trackingem 70dollarů. To už se jí tuplem nechtělo snižovat hodnotu. Napsala jsem jí, že na sebe beru plnou odpovědnost za případnou ztrátu balíčku a opět jsem prosila o snížení hodnoty. Vyšlo to! V sobotu mi šaty poslala a já se začala strachovat, aby se fakt neztratily. Počítala jsem s tím, že dojdou tak za 2 měsíce, ALE světe div se. Do týdne dorazily ke mně! 

Šla jsem si na poštu vyzvednout očekávanou zásilku z aliexpressu, jenže pošťačka mi podala toto!



wohohohoooooo, mrzí mě, že jsem nenatočila video, protože byste se jistě smáli mé reakci, jak jsem vyšilovala radostí, když jsem tu obálku otevřela a tam na mně vykouklo....
V tu chvíli jsem si uplně představila Milkyfawn, jak jí přišly JSK LoyalRosette, myslím a tím hláskem - OMG I HAVE THE ANGELIC PRETTY BAAAG! ÍÍÍÍEEEEEÍÍÍÍ XDXD


A takový pěkný vzkaz mi přišel! Mám jich docela dost XD I těch v češtině. Každý si schovávám a jednou si z nich udělám koláž, zarámuju a pověsím na stěnu jako dekoraci do svého lolitího kouta XD

Dostala jsem podkolenky jako dárek! ♥

A konečně šaty!!


mají naprosto nádherné detaily! Tahle kraječka je jedna z věcí, proč mě tyto šaty tak uchvátily...


dvě řady knoflíků 

krajkou olemovaný kanýr na spodní části šatů

opět detail na krajku a stuhu jí provlékanou! Kousek nad tím je vidět další krásný detail - tři řady skladů

krásný ozdobný prýmek - ladí motivem s knoflíky

waistties 

mašle na ramínkách - jsou celkem velké a překážely, tak jsem je odpárala a nosím je ve vlasech!

celé JSK jsou podšívané růžovou podšívkou, která přechází v sukni a na jejím konci je pruh tylu, který krásně slouží jako taková podpora spodničky


vzadu jsou šaty na zip. Nemají shirring, ale to nevadí neb se o stažení v pase postarají waistties

rozepnutý zip, je vidět kousek podšívky

detail na knoflíček u waistties - lze je odepnout!

Z šatů mám neskutečnou radost! Vždy jsem si přála nějaký krásný oldschoolový kousek a teď jeden mám! Rozhodně věřím, že není poslední ♥ Mám plno nápadů, jak tyto šaty nosit na různé variace a doufám, že je co nejdříve vytáhnu ven na nějaký výlet ♪♫

A na závěr můj outfit!





5 komentářů:

  1. Nádherné, překrásné šaty! A moc Ti sluší~

    OdpovědětVymazat
  2. i have this same jsk but it doesn't have the back ribbon :( Do you know the name of the jsk? this is the first time ever i have found pictures of this dress, and i really want to know the name. You look lovely in it!! your coord is so cute!!! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'm so sorry but I dont know the name :( Maybe someone on the Ruffle Chat would know the name. Are you in this FB group? It's really helpful. ^__^

      Vymazat
    2. im not in the group :( i'll look into it, thank you so so much for the quick response ^^

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥