pondělí 5. září 2016

Tohle je válka!

Dnes mě napadlo, že bych vyfotila sbírku svých teaparties *w* A i když si někdo může myslet, že jich mám nějak moc, věřte, že si v budoucnu pořídím další. Jsou to totiž ty nejpohodlnější boty k lolitě a miluju je ♥ Plánuju si koupit ještě jedny hnědé, tmavě červené a nové černé, protože tyto už mají nejlepší léta zasebou... 


A co se týče té války... 
Už několik dní nám tu v baráku pobíhá nějaká myška. Z nějakého důvodu nechává být jídlo ve spíži a chodí spíš na krabice a knihy. Nechápu to... No a včera Dan říká - Já slyším, že něco hlodá v šuplíku! Nevěřila jsem mu.... jak by se tam dostala a nic jsem tam neviděla. Až do dneška.
To si tak vytáhnete botky ze šuplíčku (jedná se o spíše takový skládací věšák na oblečení se 4 plastovými šuplíčky) a zjistíte, že jsou rozkousané...a okolo jsou myší bobky... a že se pustila do bílých teaparties od Angelic Pretty... Myš má vkus no...ALE TÍMHLE SI U MĚ PODEPSALA ORTEL SMRTI! 
Nedokážu zvířátkům ani chloupek zkřivit, natož někam nastražit pastičku, ale po tomhle klidně ty pastičky seženu! Jenom....se tím směrem, kde budou, nebudu moc dívat....bylo by mi té myšky líto... T__T achjo...

Takže toto je má sbírka ♥ A krom toho jsem před nedávnem zase vyfotila pár snímků na zahrádce :3 Jedna z fotek se stala novou úvodkou na FB SleepingDoll ^__^ 





To je z dnešního takového rychločlánku vše :) A na závěr takovou otázečku
Jaká je vaše oblíbená obuv v lolitě? 
Podělte se o názor do komentářů ♥
Hezký den přeje Yuki ♪☺

6 komentářů:

  1. No ale co dát do té pastičky jako návnadu, když nechce jídlo? Edgara Allana Poea? Boty od AP? Ruki

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně přímo lolita boty nenosím. Jednak proto, že mám dost problém sehnat i jakékoli normální boty (tudíž nenakupuju bez vyzkoušení) a také proto, že na mě často působí moc dětsky/kostýmově.

    Můj oblíbený lolita styl je classic a trochu gothic. Mám ráda jednoduché elegantní boty s pohodlným 3-5 cm vysokým podpatkem: na jaro/léto lodičky s páskem (s přezkou, žádný suchý zip), na podzim kotníčkové boty a na zimu (polo)kozačky - pokud možno inspirované 19. stoletím. Barvu volím černou, tmavě hnědou, případně další odstíny hnědé. Žádné ploché boty, vysoké podpatky, platformy či lodičky bez pásku (nedrží mi na noze).

    Kdybych si měla vybrat jen z lolita bot, tyto designem nejvíce odpovídají mému vkusu:
    http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1LOa8KpXXXXczXXXXq6xXFXXXo/Women-Heels-Shoes-Beige-Mary-Jane-Womens-Shoes-Bow-Pink-Heel-Large-Size-10-9-Spring.jpg (klidně by mohly být i bez mašlí)

    Co se týče nelolita bot, myslím, že by se k lolitě úžasně hodila spousta modelů z řad Croatina a Rococo od značky Neosens. Ty jsou opravdu nádherné! Bohužel si je nikdy nepořídím (cena; příliš vysoký podpatek a podle tvaru špičky by mi nejspíš stejně neseděly), ale ten design mi ukradl srdce.

    Btw, když jsme u těch myší, vidělas tento film?:
    http://www.csfd.cz/film/16555-hon-na-mys/prehled/

    N.Aki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně o vkusu:3 Zrovna botky, které jsi poslala, se mi také moc líbí, ke classic a gothic jsou perfektní ♥
      Film jsme neviděla a ani nevím, že existuje XD Děkuji za tip ^^

      Vymazat
    2. Ano, každému vyhovuje něco jiného.

      Nz. Já ten film viděla několikrát, ale už je to dlouho, co jsem ho viděla naposled. Tehdy mi přišel zábavný. =o)

      N.Aki

      Vymazat
  3. Jedině tea parties! Všechny ostatní boty jenom srovnávám podle toho, jak moc jsou podobné tea parties. Jen ještě časem něco na zimu..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥