pondělí 2. února 2015

Tajemství šicího stroje

Zdravím ^w^
Když jsem si myslela, že svůj (ano, teď už můj *__*) šicí stroj znám dobře, mýlila jsem se.
Moje mamka mi ho dala bez manuálu a chyběly i některé patky. Vůbec na něm neuměla, jen ho zapnout, takže ani sama nevěděla, co umí. Dopídila jsem se k rovnému a entlovacímu stehu, zjistila, že se dá obšít knoflíková dírka, že mi chybí patka na zip (ano...všechny zipy našívám obyčejnou patkou na rovný steh...) a opravdu jsem si myslela, že už ho znám za těch dva a půl roku dobře. 
Před dva a půl rokem jsme se spolu totiž poprvé poznali, můj šicí stroj a já. Byla to láska na první pohled! Jediné, co mě mamka naučila bylo, jak se ten "drobeček" zapíná, ale já s ním měla takové plány, že to u pouhého zapínání dlouho nezůstalo! MUHAHAHAHA
Z mých prvních výtvorů -> viz fotka níže



jsem se dopracovala zatím k tomuto -> viz fotka níže (když jsem postla sukni, i k rozdílu k dnešku dám mou poslední ušitou sukni)



Za dva a půl roku je to docela slušný výkon, jakožto samouka... (chci se trošku pochválit >__< ale jen trošku)
To jsem ale netušila, že to, co mi mou úroveň šití zlepší, je skryté! Našla jsem model mého stroje na internetu a zjistila, že má volné rameno, když odejmu přihrádku na patky - skutečně je to tak! Nyní bude mnoho věcí snazších. Navíc jsem objevila způsob jak šít dvoj jehlou - ozkoušeno a vážně to funguje *___*

Tenhle nebo další týden si chci objednat zipovou patku a někdy okolo narozenin si chci koupit overlock. Vloni jsem totiž k narozeninám dostala příslib na šicí stroj dle mého výběru - respektive jsem byla odměněna částkou a zbytek si doplatím. Bohužel nebo spíše bohudík si nechci zvykat na nový šicí stroj, mám ten mamky moc ráda, takže jsem ho chtěla odkoupit, aaaale mamka s ním stále neumí, takže mi ho věnovala ^__^ Takže bych chtěla penízky na šicí stroj využít na overlock, abych mohla šít i pružné materiály a měla lépe začištěné oblečení *___* víííí 
tohle je můj šicí stroj

Je to malý krůček pro švadlenu, ale obří krok pro amatéra Yuki - jeeeej!

4 komentáře:

  1. Vau, nejspíš máme stejné šicí stroje! O_O Tenhle model byl asi u dnešních maminek oblíbený :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je úžasný *__* se spoustou funkcí a to, že má volné rameno, jsem do včera nevěděla. Budou halenky XD muhahaha

      Vymazat
    2. No to tě popravdě obdivuju, že ses bez toho obešla, já si bez toho šití nedokážu představit o_o (y)

      Vymazat
    3. Když jsem o tom neměla tušení, musela jsem si vždy poradit XD ono je někdy lepší ze složitějšího přejít na jednoduší, jde to lépe

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥