neděle 7. prosince 2014

Jak vznikaly modely na přehlídku...

Lady from the Abyss je speciální mini kolekce dvou JSK ušitá pro módní přehlídku na Vánočním lolita sraze. Celá práce a samotná existence těchto JSK musela být ponechána v tajnosti dokud se neobjeví na přehlídce. Pokud Vás zajímá jak práce na nich probíhala, čtěte dál ^__^


Před dvěma měsíci mi bylo nabídnuto, zda bych nechtěla předvést nějaké své modely na vánočním sraze. Byla jsem z toho v šoku proč napsali mě? Přijala jsem to s velikánskou radostí. Později se mě zmocnil strach...
Budou tam samé známé značky jako SleepingBeauty, Classy Lady, MadameMuffin a v neposlední řadě i PorcelainDoll! Mezi tak skvělými značkami budou mé modely působit jako odpad T__T. Když jsem to probírala se svými nejbližšími přáteli, dodali mi odvahu! Děkuji Vám!
Mou modelkou měla být Lin a prvotní záměr byl takový - ušity budou rudé JSK. Lin ale nechtěla na přehlídku sama, takže jsem navrhla modrou verzi pro sebe a řekla, že půjdu s ní jakožto morální podpora :)
Pár dní před srazem jsem si uvědomila, že má Lin den po akci 18. narozeniny a další víkend spolu jedeme na Vánoční trhy. Neměla by tedy volný víkend, kdy své narozeniny oslavit. Nechtěla jsem, aby do Prahy jela jen kvůli mě. Na facebooku jsem tedy napsala "inzerát" že hledám novou modelku. První mi napsala Eliška Beránková.
Byla velmi okouzlující modelkou :)

Teď k samotnému šití šatů.
Byla to pro mě výzva. První jsem šila rudou verzi JSK, dopadly o něco hůř než ty modré - hlavně zip není hezky našitý a nejsem s tím spokojená. Proto je prodávám za nižší cenu, než kterou skutečně mají. (chtělo by to zipovou patku >__<)
Vrchní díl má černou podšívku z bavlny, takže jsou to šaty spíše na zimu/podzim. To spojíte dohromady 3 díly - rudý, černý a vrstvu vlizelínu kolem kulatých částí, sešijete a obrátíte na rub. Pak zažehlíte a máte vrchní díl. Zní to jednoduše, ale byla to hra s přesností...
Asi nejvíc práce mi dalo žabičkování mezi dvěma vrstvami látky, ale podařilo se! :D

Pak jsem ušila černou sukni, na ní jednodušší rudou sukni, kterou jsem nabrala a na ty nabrané části přišila saténové mašličky.
Šaty jsou samy o sobě docela těžké, proto vyžadují objemnější spodničku...

On je nějaký přístroj na "mačkání" průchodek? Prý ano :D ale já to dělám kladivem!! A jde to dobře :)







Poslední fáze byla focení šatů. Jako vždy jde spíše o momentky, byla šílená zima a modré šaty jsme fotili den před srazem. Byla tma!!


















3 komentáře:

  1. Skutečně na ty průchodky jakýsi stroj existuje, u nás ho mají v jedné galanterii kde to na požádání udělají... Ale než abych se vláčela až tam tak to to raději ve dvoře zatluču jak říkáš kladivem (a výhoda dnešních nízkých teplot je že když se omylem praštím do zmrzlé ruky tak to ani necítím :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Já je zatloukám v paneláku a ruším sousedy XD

    OdpovědětVymazat
  3. Oboje šaty jsou úchvatné a fotky se povedly! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥