pátek 10. ledna 2014

Crafting! XD

Hezký dobrý den mí drazí čtenáři, několik dní už vyrábím nějaké blbůstky - od doubleclipů přes drobné mašličky až k něčemu většímu. A co jsou ty "větší věci? Dozvíte se dále... 


Před pár dny jsem si vytvořila šablonku králíčka a ušila si nové bloomers. Design jsem zkusila takový, jako budou mít bloomers v mé budoucí kolekci. Jen ten králíček a mašlička meli být bílí. Sáhla jsem omylem po špatné barvě a uvědomila si to moc pozdě...
Krom doubleclipu a pár maličkých blbůstek jsem vyrobila historicky první bonnet. Už to není čtvrtka, ale jiná dokonalá, naprosto úžasná nažehlovací tkanina. Bonnet jsem maličko odflákla, protože jsem nepočítala, že vyjde a udělala ho ze zbytků. Růže a mašlička jsou na něm jen napíchány jako brože. Opravdu mě výsledek mile překvapil. Můj příští bonnet bude černý. Mám vymyšlený vzhled a střih musím pořádně propracovat. Už vím, podle čeho mám měřit a kreslit. Jak se vám líbí?? :)

Hi my lovely readers! ^__^ In a past four days I have been making some loli things. For example - a Rabbit bloomers (for me ) and some doubleclips. Finally I have decided to sew my first bonnet. It's only test of a new kind of fabric for bonnets but it looks good, i think. What do you think? :)




6 komentářů:

  1. To je nádhera! Škoda, že ta fotka s bonnetem je moc nasvícená..vážně - obdivuju tě čím dál tím více ♥_♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, děkuju :3 bohužel bonneto fotka je focená webkamerou u notebooku :D proto to světlo

      Vymazat
  2. Moc hezké věci, ty bloomers jsou úchvatné :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
  3. Jako milovník králíčků musím říci, že ty bloomers jsou moc pěkné :3 Nicméně gratuluji k ušití bonnetu ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥