neděle 24. listopadu 2013

Shopping update, dopis z Francie

Přeji vám hezkou Neděli. Doufám, že se máte dobře a užíváte si nedělní odpoledne nic neděláním tak, jako já. Po nějaké době jsem se rozhodla sesbírat své věci a udělat další Shopping update. Navíc jsem dnes, po návratu od táty našla na stole dopis z Francie od mé kamarádky.


 I když mě vánoce vysávají z peněz, musím si koupit i něco pro sebe. Přeci jen mám
Ty moje myšičko :3, říká Dan. Načež odvětím -
JÁ JSEM PANDA! :D
hodně málo oblečení které nosím a zbytek mi je už malý. Dobrý je fakt, že mám pomalu více lolitího oblečení, než mainstreamového. 

Vypravila jsem se prošmejdit obchody. Potřebuji sehnat nějaký zimní kabátek a boty, plus nějaké další blbůstky na sebe. S 600,- jsem si připadala tak bohatá! Byla to ale naivní radost. Všechny zimní boty měli minimální cenu 800,- a nebo byly hnusné. Všechny kabáty měly od 700,- a výš. Boty už mám objednané k vánocům od mamky, ale kabát je zatím ve fázi "možná". 
HM mě opět nezklamalo. Objevila jsem tam cardigany mnoha barev, ale neměli mou velikost. Zkusila jsem si M. Bylo mi nezkutečně obrovské... Po dlouhém hledání jsme s přítelem našli XS, které už bylo akorát, bohužel buď ve svítivě oranžové nebo šedé barvě. Vzala jsem to šedé. Danovi se v HM líbily i takové medvědí ušáky (vím, že to jsou klapky, ale slovo ušáky mám radši :3 ) tak, jsem je taky koupila. 

Teď se vrátím k dopisu. Jsem moc šťastná, že mi Eliška poslala takové psaní. ^__^ Je to jiné, než si chatovat. Sice jsme se viděli nedávno, ale přijde mi, že už uběhla celá věčnost. Těším se, až na Vánoce přijede společně s Káťou. Ve Francii už jim sněží! Celkem závidím. Chtěla bych jí také poslat dopis, ale asi se snížím k dopisu na facebook...

Boty jež mi objednala maminka :D chci říci Ježíšek

2 komentáře:

  1. Tyjo na těch botách bych se zabila :D Ale ty klapky jsou skvělé, kéž bych nebyla z Vánoc tak švorc :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ty boty moc moc líbily.. Mám strach, že se v nich přerazím v nejbližším kanále :D ale nemám k lolitě na zimu žádné boty :( Našla jsem jedny nádherné šněrovačky bez podpatku, ale vypadaly by na mě divně :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥