středa 3. července 2013

Menší prázdninová dovolená

Nuže, od července průvodcuji na našem Děčínském zámku, tudíž bohužel nemám dostatek času a energie sem psát.

 Dnes jsem byla na své úplně první prohlídce. Vše proběhlo dobře. Někdy jsem se docela dost zasekla, ale turistům to nevadilo, ba mě i , nejspíš ze slušnosti, chválili. Nikdo si na mě nestěžoval, tak to snad proběhlo dobře.
 Doporučuji zámek navštívit - udělám tu takovou menší reklamu :D Zajímavá je především prohlídka zámeckého sklepení. Interiér je sice taky fajn (tam provázím já), ovšem Černý rytíř je úžasný. Procházíte sklepením, celá prohlídka je spíše interaktivní, černý rytíř si opravdu dává záležet na svém hereckém výkonu. Pokud chcete nějaký zajímavý zážitek, jděte tam. 
No a co mám na prázdniny v plánu? 
A) rozfofrovat svou první výplatu za další věc na mém whislistu - bílé RHS

B) koupit si irskou flétnu


C) konečně sem dát fotky a článek - ušila jsem si celkem hezké šaty na předávání vysvědčení, dají se však nosit jako obyčejné šaty i v létě 


Doufám tedy, mí drazí imaginární čtenáři, že vám budu přes prázdniny chybět, možná sem něčím přispěji, ale bude to vážně jen málokdy. 

Zatím Ahoooj, Dewamata, Sayonara a tak dále :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥