středa 3. dubna 2013

12)Lolita diary - Anime Jikan 2013 is coming!!! - My new sweet loli dress




Hi everyone, Anime Jikan 2013 is coming very fast, so I had not any time to writing
some articles to my web page. I had a lot of work with thinking about my outfit to Anime Jikan. I chose a blue dress from czech lolita Anasis. They are cute and they are made to the last detail. For this dress I bought a white stocking and because this dress are JSK it must have a blouse. I chose my Bodyline blouse. On the photo is ordinary shirt. My blouse is on balcony. It is washed. In the shop I bought some organsa fabric, but when I went home and I unpacked the pack, it  wasn't organsa fabric but some standarth cloth. My god! So I sewed a new underskirt. She has a strange shape, but I hope that with my old underskirt it will be OK.




Ta jsem se po dlouhé době rozhodla napsat další článek. Protože se blíží Anime Jikan 2013, měla jsem moc práce s promýšlením a nakonec sestavením mého outfitu na soboto - nedělní akci. No na psaní sem tedy nebyl moc čas a ani nápad co napsat. Připravila jsem si roztomilý sweet obleček jak jinak než lolita. Modré rozkošné šaty s krásnými detaily ušila velmi šikovná švadlenka a i lolita Anasis. K nim už stačilo dokoupit jen bílé podkolenky a přemýšlela jsem i o nové spodničce. V regálu s organsami jsem objevila jednu, která se mi zalíbila a koupila ji. Doma jsem zjistila, že se nejedná o organsu, ale jakýsi šusťák nebo tak něco. Spodničku jsem z toho stejně ušila. Nevypadá zle a objem docela má. Až si od babičky přinesu svoji starší spodničku, budou mít šaty nádherný objem. Jsou to šaty JSK, což znamená, že se pod ně nosí halenka. Zvolila jsem bílou halenku z bodyline. Na fotce ji nemám, protože visí vypraná na balkoně. Závěrem vás tedy všechny mé imaginární i neimaginární čtenáře zvu na Anime Jikan 2013, který se kona 6-7. dubna v Děčíně. Pozvánku najdete dole ve fotografiích a tady je link na facebookové stránky.







1 komentář:

  1. To je dokonalé! :D Vypadáš jako Alenka v říši divů, ale to je jen asociace, jsi podobná té postavičce, co je na obrázku pod tebou :D Užij si to a pak určitě poreferuj! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥