čtvrtek 16. ledna 2020

Čokoládové Odpoledne 3 (2019)

Já jsem taková ostuda... Pořádám akci a nenapíšu z ní report, hanba mi!
Čokoládové odpoledne 3. Akce, která se konala na jaře loňského roku, ale zhodnocení přesto nesmím vynechat.


S Mitsu každé čoko odpoledne posouváme o laťku výš. to 3. bylo nejvíc čokoládové a popravdě už ani nevím, jak bychom laťku zvýšily a držely se přitom tématu čokoláda...
Co se organizace týče, bylo to docela hustý. Plno stresu. Musely jsme hodně zvýšit cenu vstupného na sraz, protože jsme objednaly raut s mini zákusky slanými i sladkými a pití, plus si nechaly pro akci pronajmout privátní prostory čokoládovny. Vzhledem k vyšší ceně vstupného jsme se bály, aby se prodala všechna místa a my tak měli na zaplacení zálohy. K našemu překvapení se místa zaplnila docela rychle a my se směle mohly pustit do příprav programu.
Dominika Hladík/ Auberginen art nám pro tuto akci nakreslila nádhernou vzpomínkovou pohlednici a art na placky.

Když se nad tím zpětně zamýšlím, možná byl program až příliš bohatý. Tak moc, že se nestíhalo a trochu si dávám za vinu, že se v té kopě programu všichni hosté ani nemohli rozkoukat, natož si pokecat s přáteli. Pořád bylo něco. Na druhou stranu se aspoň nikdo neměl šanci nudit! ♥

Byla jsem skeptická co se týče čokoládového workshopu. Myslela jsem si, že nás bude málo. Nakonec bylo účastníků víc než dost!
S Mitsu jsme zařadily do programu i skupinové hry, aby se hosté měli možnost mezi sebou poznat a nechyběla ani tombola.
Programu bylo tolik, že se nestihlo vyhlásit vítěze outfitové soutěže, avšak za sebe mohu říct, že vítězové byli všichni! Všem to moc slušelo a jsem šťastná, že si se svými outfity dali záležet. Též mě mile překvapilo, že dorazili i nováčci. Ti jsou na srazech vždy vřele vítáni!

foto - Hana Buličková
Též děkujeme Hance, která celý sraz běhala s foťákem a obětovala svůj čas, aby nám nafotila krásné vzpomínkové fotky, bila se se světelnými podmínkami a hrdinně to zvládla!

Nějak nevím, co psát :D Z pohledu organizátora to je mordor. Pořád někde lítáte, něco děláte, ale ve výsledku jste hrozně šťastní, že se akce podařila a hostům se líbila. Zase jsme o krůček blíže k tomu v česku zorganizovat teaparty se zahraniční značkou. Já věřím, že jednou se to povede. Protože podívejte se, kam se česká komunita dostala! ☻ Tolik nádherných outfitů

Hmhm, měla jsem report napsat, dokud jsem měla čerstvé vzpomínky. Teď to tu potím... Doháním resty z loňska. Ač to bylo skoro před rokem - děkuji všem hostům za trpělivost, krásné outfity a hlavně, že přišli! Za sebe, ač jako organizátor, jsem si sraz užila a těším se, až s Mitsu budeme organizovat další podobnou Teaparty!


Na závěr přidávám svůj čokoládový coord a napočtenou příště!


Yuki ♥

2 komentáře:

  1. Je to nečekané a hezké připomenutí. 😃 Za vinu si nic nedávej. Program byl hezký. Hlavně kvíz mne pobavil. 😃

    OdpovědětVymazat
  2. Doháním své resty :D Děkuji za komentář

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥