úterý 16. října 2012

Všechna anime, která jsem už viděla ^_^


Jen tak ze zajímavosti mě napadlo udělat menší výčet anime, které jsem celá viděla. Některá jsem ještě nedokoukala, protože buď nemužu sehnat další díl a nebo nemám čas(naruto je nekonečný).

Bleach
Bakemonogatari
Beyblade
Black rock shooter
Black rock shooter OVA
Blood +
Blood C
Bokura ga ita
Baka to Test to Shoukanjuu

Death Note
Detective Conan
Devil may cry
Digimon
D - Gray man

Elfen Lied

Full metal alchemist
Fullmetal alchemist brotherhood
Fullmetal alchemist movie 1
Fullmetal panic
Fullmetal panic fumofu

High school of death
Higurashi no naku koro ni
Honey and Clover

InuYasha
InuYasha kanketsu hen

Jigoku shoujo
Jigoku shoujo futakumori
Jigoku shoujo mitsuganae

Kaleido star
Killary
Kuroshitsuji
Kuroshitsuji II
Kaichou wa maid sama
Kimi ni todoke 
Kimo no todoke season 2
K - ON
K - ON season 2
Kyoro chan
Kuragehime

Lovely Complex
Lucky star


Midori no hibi

Naruto
Naruto shippuuden (do 25. dílu)
Nana

Ouran high school host club

Pandora hearts (do 4. dílu, dál se mi je nepodařilo sehnat)

Romeo x Juliet (moc doporučuju, hezký fantasy)

Soul eater
School days
Special A class

1 komentář:

  1. Na toto je dobrý MyAnimeList.net, aj keď v poslednej dobe ho už moc nevyužívam (ale ja asi len preto, lebo anime už nezvyknem pozerať :)).

    OdpovědětVymazat