úterý 16. října 2012

Jakoby recenze - Kimi ni Todoke



Kuronuma Sawako je už od mala velmi osamělá. Děti zkomolily její jméno na Sadako (Samara z kruhu v japonské verzi) a proto se jí začali ostatní stranit. Na střední škole to bylo úplně to samé. Jeden její spolužák jménem Kazehaya Shouta se jí ale z nějakého důvodu nebál. Na stezce odvahy Sawako poznala i její další dvě nové kamarádky - Yano san a Yoshida san. Hlavně jejich zásluhou se začne Kuronuma postupně stávat součástí kolektivu její třídy. A jak to bude mezi Sawako a Kazehayou??? To se musíte podívat na celé dvě série tohoto anime. Osobně vřele doporučuji. Je to něco mezi romantickým anime a komedií. Hodně jsem se u toho nasmála, ale i sem tam zasmutnila. Doporučuji i klukům, aby se koukli. Vážně to za to stojí :3
Btw: Celé anime také vyšlo jako dorama a je moc hezky zpracované.

                                             













Charakterem se mi Sawako moc líbí. Vzhledově je také moc hezká :3 Maličko mi chováním připomíná mě. Jen s tím rozdílem, že já jsem maličko větší melancholik XD




Sawako a Kazehaya


                                      image













Sawako s Yano san(vpravo) a Yoshida san (vlevo)               







 A zde je opening XD
                                                          

Žádné komentáře:

Okomentovat