úterý 9. října 2012

Cute dolly look



Mnoho z nás. kdo se zajímá o to, jak 
vypadat jako rozkošná panenka ví, že je k tomu potřeba roztomilé oblečení(ale to je hodně individuální, záleží na tom, jak chcete působit), dobrý krycí make-up, vhodně upravené vlasy, čistá pleť a v neposlední řadě circle lenses(zvětšovací kontaktní čočky).
Já circle lenses ještě nemám, ale už se na tom pracuje.Zatím jsem jen zkusila úpravu mé pleti.Jako panenka sice ještě moc nevypadám, tak snad tomu mé budoucí čočky dodají ten cute look ^w^
Použila jsem hydratační krém NIVEA Soft (zkusila jsem i Garnier BB cream ) a kompaktní pudr od essence. 








Popisek - Věci, jež vyžrali mou peněženku








Jako inspirace mi posloužila tato roztomilá dívenka, od níž jsem okoukala, jak se správně nalíčit



doll


                                         


Žádné komentáře:

Okomentovat