úterý 9. října 2012

Clock Tower 3




Nejedná se o žádný film, ale o hru na PC a PS2 od CAPCOM. Jsem do ní naprosto zblázněná.Už víc jak pět let se ji snažím dohrát.Respektive - poprvé jsem jí hrála když mi bylo 11 let. I přes to, že hra má být hororová mě velmi zaujala. Grafika byla na tu dobu skvělá.Princip hry je snadný.Procházíte různá místa, kde po vás jde nějaká ta příšera nebo strašidlo.Nevím jak vám mám ty postavy nazvat.Jediné, co máte za "zbraň" je lahvička se svěcenou vodou.Bohužel to nepřítele nezničí, ale jen zpomalí.Nikdy nevíte, kdy na něj narazíte.Ano správně, v každém kole je jen jedna příšera, což znamená, že na konci kola bude souboj mezi vámi a bossem(je to ta příšera bohužel).Vaší zbraní jsou luk a šípy.Nevýhoda je, že musíte být daleko od bosse, protože šípy se v celku dlouho nabijí.Jsou totiž magické.Hrála jsem tu hru nespočetně krát..ale nedohrála.Těsně před finálním bossem se hra zasekla a už dál nešla.Tatínek to jaksi nedomyslel a hra nebyla kompletní, protože se nevešla na DVD.Do dneška tu hru chci dohrát.Jednou si koupím originálku a dokážu to!





Trailer na hru


A nakonec malý gameplay


Žádné komentáře:

Okomentovat